تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از حریق گسترده یک انبار تولید گلیسیرین در شهرری خبر داد.
 تدبیر24:  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از حریق گسترده یک انبار تولید گلیسیرین در شهرری خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در ساعت 21:26 امشب (دوشنبه) یک مورد حادثه حریق در انبار مواد شیمیایی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان شش ایستگاه را به محل حادثه واقع در شهرری اتوبان کریمی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل، اظهار کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل گفت که حریق در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی رخ داده که در آن 12 سوله قرار داشت و یکی از آن‌ها به مساحت 1500 مترمربع که مملو از گلیسیرین بود کاملا شعله‌ور شده است.

ملکی ادامه داد: شعله‌های آتش تمامی این انبار را در بر گرفته و در حال سرایت به انبارهای مجاور بود. آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر موفق به مهار آن شده‌اند اما عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه "تا به این لحظه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته اما خسارت ناشی از آن بالا بود"، خاطرنشان کرد: پس از اطفای کامل حریق کارشناسان آتش‌نشانی عملیات خود برای بررسی علت این حادثه را آغاز خواهند کرد. 
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها