تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان می‌گوید با توجه به فرا رسیدن زمان بازدید نماینده AFC از شرایط این باشگاه، آنها به زودی مدیرعامل جدید خود را معرفی خواهند کرد
 تدبیر24: محمود پیشگاه هادیان  درباره وضعیت ملوان بعد از پیروزی مقابل استقلال اهواز در نخستین حضور حمید استیلی اظها‌ر کرد: پیروزی در آن بازی با زحمات گروه اول میسر شد. هر دو گروه با هم کمک کردند تا این پیروزی به دست آید. حتی حمید استیلی هم اذ‌عان‌ کرد که با کمک‌های امیر قلعه‌نویی در این بازی به پیروزی رسیده است. ما هم از آنها تشکر می‌کنیم. حضور استیلی روی نیمکت تیم روحیه‌بخش بود و بازی را بردیم اما کار برای ما تمام نشده و در ادامه راه باید با تیم‌های قوی‌تر تقابل کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان افزود: در تیم‌مان سه جای خالی داریم و استیلی از ما خواسته که بازیکنان مدنظر او را جذب کنیم. هنوز نام بازیکنان را اعلام نکرده اما دو نفر از آنها داخلی هستند و نفر آخر بازیکن خارجی خواهد بود. او انتخابش را با کمک کمیته‌ فنی و دستیارانش انجام می‌دهد.

وی با بیان این که باید به زودی مدیر‌عامل تیم را مشخص کنند، ا‌ضافه‌ کرد‌: سهیل مهدی، نماینده فدراسیون فو‌تبا‌ل به باشگاه انزلی آمده بود تا از امکانات و شرایط این تیم بازدید کند؛ چرا که روز دوازدهم شهریور ماه نمایندگان AFC به ایران می‌آیند تا از امکانات و شرایط باشگاه‌ها بازدید کنند. بازدید نماینده فدراسیون به صورت آزمایشی بود تا پیش از رسیدن نماینده AFC نواقص را برطرف کنیم. در همین راستا عدم حضور مدیر‌عامل یکی از نواقص باشگاه است که هیات مدیره به زودی مدیر‌عامل را معرفی می‌کند.

پیشگاه هادیان اظها‌ر کرد: در آخرین جلسه هیات مدیره دنیامالی روی این موضوع تاکید زیادی داشت و علاقمند بود که این انتخاب با خرد جمعی صورت بگیرد و اصرار دارند که این کار به زودی علنی شود. در حال‌ حاضر به عنوان سرپرست مدیر عاملی انجام وظیفه می‌کنم و مایل نیستم که به عنوان مدیر‌عامل انتخاب شوم. ان‌شا‌ء‌الله با انتخاب مدیر‌عامل جدید به عنوان سمت قبلی خودم یعنی معاون ورزشی باشگاه بازمی‌گردم و در آن بخش خدمت می‌کنم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان درباره جلسه احمد دنیامالی با نمایندگان منطقه آزاد انزلی برای واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی گفت: با زحمات حسن خسته‌بند و احمد دنیامالی صحبت‌هایی با ترکان، رییس منطقه آزاد انجام گرفته و قرار بر این شد که در صورت توافق 20 درصد از سهام ملوان به این منطقه انتقال داده شود و آنها در هزینه‌ها به ما کمک کنند که این جلسه امروز (سه‌شنبه) در تهران برگزار می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود، تاکید کرد: پیش از این و در دوران حضور خریداران قبلی قرار بر این بود که آنها 25 درصد از بدهی‌های سال‌های قبل و 20 درصد از هزینه‌های امسال را در آغاز فصل پرداخت کنند اما این امر محقق نشد و آنها از مالکیت ملوان کنار گذاشته شدند. در آخرین اصلاحات قرار بر این شد که دنیامالی امور تیم را بر عهده بگیرد و تا آغاز هفته‌ پنجم بخشی از این مبالغ پرداخت شود که به این موضوع امیدواریم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها