تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
مدیرعامل استقلال ضمن گلایه از دامن زدن به مشکلات جاسم کرار از سوی رسانه‌ها گفت که فعلا در این باشگاه حضور دارد و برای موفقیت آبی‌پوشان تلاش می‌کند.
 تدبیر24بهرام افشارزاده ، درپاسخ به این سوال که در جلسه هیات مدیره روز گذشته باشگاهش چه مسائلی مطرح شد، گفت: بیشتر جلسه به بررسی مسائل مالی گذشت و قرار شد در زمان بندی مشخص به تیم پول تزریق شود. مسائل جاری باشگاه هم بررسی شد و در نهایت هم برنامه‌ریزی جهت پرداخت بدهی‌ها صورت گرفت. به هرحال مشکلاتی در تیم وجود دارد که باید مرتفع شود و در همین رابطه برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بحثی هم درباره مسائل فنی باشگاه استقلال مطرح شد یا خیر؟ بیان کرد: هیچ صحبتی درباره مسائل فنی نشد. مظلومی در تمرین صبح تیم حضور داشت و در این جلسه تنها چیزی که مطرح شد این بود که کادرفنی هر دو هفته یکبار گزارشی از عملکرد تیم را به کمیته فنی ارائه دهد و کمیته فنی هم این گزارش را در هیات مدیره مطرح کند. اعضای کمیته فنی هم که آقایان پورحیدری، معینی و کردنوری هستند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قوه قضاییه از باشگاه استقلال خواسته صورت‌های مالی‌اش را به صورت شفاف به آن قوه ارائه دهد اظهار کرد: خیر. البته این مساله قدیمی است ولی مربوط به قوه قضاییه نیست. این درخواست را دیوان محاسبات به ما ارائه دادند و خواهان تراز مالی و صورت‌های مربوطه در سال 92 شده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که دیدار تیمش در هفته جاری را مقابل استقلال اهواز چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: ان‌شاءالله در این دیدار مثل دو بازی ابتدایی لیگ بازی می‌کنیم و با ارائه یک بازی زیبا هر سه امتیاز را کسب می‌کنیم. ما به این تیم امیدواریم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد ساعت دیدار استقلال و استقلال اهواز تغییر پیدا کند، گفت: صحبت‌هایی در این رابطه انجام شده است ولی چیزی قطعی نیست. به‌هرحال صدا و سیما و شورای تامین و چند نهاد دیگر باید در این‌باره نظر دهند تا ساعت بازی جلوتر بیافتد.

وی درباره آخرین وضعیت کرار و اینکه گفته شده کمیته فنی استقلال قرار است درباره او تصمیم گیری کند، اظهار کرد: خیر چنین چیزی صحت ندارد. متاسفانه رسانه‌ها مشکل کرار را خیلی بزرگ کرده‌اند و ما این همه بازیکن داریم ولی همه به او چسبیده‌اند و درباره او صحبت می‌کنند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره پروپئیچ، بیان کرد: همانطور که آقای مانوسی‌فر اعلام کرده‌ هیچ مشکلی این بازیکن ندارد. قرارداد او بدون مشکل است.

افشارزاده در پایان و در پاسخ به این سوال که بالاخره او در این فصل هم مدیرعامل استقلال خواهد بود یا نه، گفت: فعلا که هستیم و در تلاشیم که استقلال را کمک کنیم. می‌خواهید شما مدیرعامل استقلال شوید؟ (باخنده) به هرحال همانطور که گفتم فعلا هستم و تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به این تیم بزرگ کمک کنم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها