تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اتفاقات ناخواسته موجب شده که او در استفاده از بازیکنانش با محدودیت‌هایی مواجه شود.
  تدبیر24:  حسین فرکی  درباره دیدار هفته چهارم سپاهان و فولاد خوزستان در اصفهان گفت: به هر حال 72 ساعت از آن دیدار گذشته و درباره آن بازی صحبت شده اما ما می‌خواستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و به همین واسطه بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتیم. فولاد هم با توجه به شرایطش در جدول برای کسب امتیاز به خوزستان آمد و به هدفش هم رسید. خیلی تلاش کردیم که به پیروزی برسیم اما در بحث نتیجه‌گیری شانس با ما یار نبود و بازیکنان در زدن ضربات آخر کم‌دقت بودند. در این بازی به دلیل شرایط‌مان نتوانستم از ترکیب ایده‌آلم استفاده کنم چرا که تعدادی بازیکن محروم و مصدوم داریم.

او با بیان اینکه گرفتن 10 امتیاز در 4 بازی برگزار شده در اصفهان راضی کننده است گفت: طبیعتا از امتیازگیری راضی هستم اما به این فکر می‌کنم که در دیدارهای برگشت باید 4 بازی سخت خارج از خانه انجام دهیم و در سوی مقابل تیم‌مان را هم برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم. پس کار برای ما سخت‌تر است.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که قبل از آغاز لیگ برتر سپاهان در یارگیری عملکرد موفقی داشت اما امروز و پس از گذشت 4 هفته از لیگ برتر این تیم برای انجام تعویض با محدودیت‌هایی مواجه است اظهار کرد: به هر حال این اتفاق ناخواسته به وجود آمده و قرار نبود که ما بازیکنان‌مان را از دست بدهیم اما در حال حاضر با چنین مشکلی مواجه هستیم. پادوانی و پریرا فعلا محروم هستند و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسیم. هفته آینده وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود. وضعیت محرم هم تا به حال نامشخص است و تا زمانی که او اقدامی نکند، نامشخص می‌ماند.

وی ادامه داد: هادی عقیلی هم از بدشانسی با مصدومیت مواجه شده و پزشک تیم فردا یا در روزهای آینده نظر نهایی‌اش را درباره او می‌گوید. او به بازی با فولاد نرسید، اما برای بازی با سایپا هنوز شرایطش مشخص نیست. حاج صفی و شریفی هم با پیشنهادهای خارجی مواجه شده‌اند اما هر دو به بازی هفته جاری در روز سه‌شنبه مقابل سایپا می‌رسند.

فرکی درباره احتمال بالای حضور احسان حاج صفی در بوندسلیگای آلمان خاطرنشان کرد: او صحبت‌هایی را در این باره با من داشته و مدیر برنامه‌هایش را کارهای او را در آلمان پیگیری می‌کند. ما نمی‌خواهیم مانع پیشرفت او بشویم. تا جایی که بدانیم او به تیم خوبی می رود، با انتقال او موافقت می‌کنیم تا بتواند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد چرا که شرایط فوتبال آلمان به مراتب متفاوت‌تر از لیگ‌های حوزه خلیج فارس است. اولین کار هم گرفتن ویزاست و او در حال انجام مراحل اداری کارهای خود است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در روزهای باقی مانده از فصل نقل و انتقالات اروپایی اقدامی برای جذب بازیکن خواهند داشت اظهار کرد: تا زمانی که وضعیت دو بازیکن خارجی تیم مشخص شود نمی‌توانیم کاری کنیم. نتیجه نهایی این موضوع هم هفته آینده مشخص می‌شود. تا به حال درباره این موضوع فکر نکرده‌ام چرا که وضعیت بازیکنان خارجی ما مشخص نیست.

سرمربی زردپوشان اصفهانی با بیان اینکه سپاهان در دیدارهای خارج از خانه هم نتیجه‌گیری خوبی داشته افزود: برای دیدار با سایپا باید آماده شویم چرا که این دیدار نخستین تجربه بازیکنان ما در لیگ پانزدهم است که در خارج از خانه به میدان می‌روند. تلاش می‌کنیم که در این بازی به نتیجه دلخواه‌مان دست پیدا کنیم.

فرکی درباره بازگشت به ورزشگاه دستگردی بعد از چند سال به واسطه دیدار با سایپا خاطرنشان کرد: هرگاه به تهران بروم و در این ورزشگاه حاضر شوم خاطره‌های سال‌های دورم برایم زنده می‌شود. معمولا زمانی که در تهران باشم در آنجا رفت و آمد دارم و خوشحال هستم که دیدار با سایپا در تهران برگزار می‌شود و به کرج نمی‌رویم. این دیدار تجدید خاطره با مجموعه دستگردی است.

سرمربی سپاهان در واکنش به اظهار نظر علی احمدی مبنی بر اینکه ناراحتی محرم نویدکیا ارتباطی به این بازیکن ندارد تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم و خوشحالم که از این موضوع ناراحت نیست و در کار سرمربی دخالت نمی‌کند. از علی احمدی هم تشکر می‌کنم چرا که او برای تیم ما در گذشته زحمت کشیده بود و با این تیم قهرمان هم شده بود. وقتی در مورد محرم اظهار نظر نمی‌کنیم به این خاطر است که نمی‌دانیم او در کجا به سر می‌برد. از محرم چنین انتظاری می‌رود که در کار سرمربی دخالت نکند. بالاخره بعد از گذشت زمان و با اظهار نظر علی احمدی عیان شد که محرم مشکلی با کادر فنی ندارد.

او در پایان با ابراز امیدواری از برگزاری دیدارهای خیرخواهانه میان ستارگان فوتبال جهان و ستارگان فوتبال ایران گفت: این بازی به طور نمادین برگزار می‌شود و در تمام نقاط جهان رایج است. این بازی در خاطره مردم ایران می‌مانند و مردم می‌توانند بار دیگر ستاره‌های فوتبال جهان و ایران را در زمین فوتبال مشاهده کنند و خاطرات خوب‌شان تداعی شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها