تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۵۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید به نقطه نظرات کی‌روش احترام می‌گذارد و در آینده بازیکنان بیشتری از ذوب آهن به تیم ملی دعوت می شوند.
 تدبیر24 : سعید آذری  درباره دعوت از مهرداد قنبری برای حضور در اردوی تیم ‌ملی، اظها‌ر کرد: نمی‌خواهم به بحث فنی ورود کنم، اما باید به نقطه نظرات کا‌ر‌لوس کی‌روش احترام بگذاریم و به او احترام بگذاریم. قطعا کی‌روش و دستیارانش هیچ بازیکنی را نادیده نمی‌گیرند و کسانی هم به تیم ‌ملی دعوت شده‌اند شایستگی حضور در تیم ‌ملی را دارند. در تیم ما هم بازیکنانی بودند که می‌توانستند دعوت شوند مانند رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی و ... که در آینده تلاششان را بیشتر می‌کنند و به تیم ‌ملی می‌رسند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: با وجود کی‌روش حق به حقدار می‌رسد. زمان همه چیز را مشخص می‌کند و در آینده خواهید دید که چند بازیکن از ذوب آهن به تیم ‌ملی دعوت خواهند شد. با توجه به بازی‌هایی که ذوب آهن ارائه داده است، احتمال می‌دادیم رشید مظاهری هم به تیم ‌ملی دعوت شود، چرا که او از لحاظ سنی هم در وضعیت خوبی قرار دارد.

مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن با تبریک به مهرداد قنبری برای حضور در تیم ‌ملی، خاطر‌ نشان کرد: این موضوع باعث خوشحالی ما است که می‌دانیم بازی‌های ما دیده می‌شود. قنبری شایستگی حضور در تیم ‌ملی را داشت و امیدوارم که به عنوان نماینده ذوب آهن عملکرد خوبی داشته باشد.

وی درباره بازگشت ذوب آهن به بالای جدول بعد از دو شکست متوالی در دو هفته‌ آغازین لیگ برتر، گفت: از عملکرد تیم راضی هستیم و به ویژه‌ در دیدار با پر‌سپولیس که زیر فشار این تیم انسجام خودمان را از دست ندادیم و توانستیم در پایان هم پیروز میدان باشیم. به کادرفنی و بازیکنان ذوب آهن اعتقاد دارم. با توجه به این که به دنبال اجرای اهداف بلند مدتمان هستیم به نتایج توجهی نمی‌کنیم. البته این دو برد هم متضمن موفقیت ذوب آهن در ادامه لیگ نیست و نباید مغرور شویم.

مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن در تشریح اهداف بلند مدت این باشگاه، اظها‌ر کرد: در سال‌ 94 در بحث ورزش قهرمانی به دنبال حضور در سکوهای بین‌المللی هستیم و در بحث مجموعه‌های ورزشی به دنبال ایجاد تاسیسات جدید و یک زمین چمن مصنوعی هستیم. همچنین می‌خواهیم در ورزش همگانی شور و اشتیاق را در خانواده‌ها و جوانان ایجاد کنیم.

آذری در پاسخ به این سوال که گفته بود به نظر می‌رسد پرو پئیچ بازیکن استقلال به طور غیر قانونی در مقابل ذوب آهن به میدان رفته، خاطر‌ نشان کرد: دیگر این مساله را پیگیری نکردیم. ظاهرا او مشکلی برای حضور در میدان نداشته است.

وی درباره گلایه بهداد سلیمی از مسئولان ذوب آهن، گفت: در این مورد حق را به بهداد می‌دهیم و ما هم مقصر نیستیم. در تمام کشورهای جهان توجه بیشتری به فو‌تبا‌ل می‌شود. با این حال به دنبال توجه به رشته و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی هستیم و تا الان هم گفت‌و‌گوی مستقیمی درباره مبلغ قرارداد با بهداد سلیمی نداشتیم. اگر و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ نبودم الان ذوب آهن در و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی حضور نداشت. به پیشنهاد من و توجه دکتر صدر محمدی تا به حال توانسته‌ایم در این رشته سرمایه‌گذاری کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها