تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
فرمانده انتظامي شهرستان فراشبند استان فارس از توقيف يك دستگاه موتور سيكلت با خلافي 13ميليون ريالي خبر داد.
  تدبیر24 : سرهنگ " محمد اسلامي" گفت: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي "فراشبند" در راستاي اجراي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، يك دستگاه موتورسيكلت را به علت عدم استفاده از كلاه ايمني توسط راكب و نداشتن مدارك متوقف كردند.
وي افزود: در بررسي سوابق اين وسيله نقليه مشخص شد كه موتورسيكلت داراي 13ميليون ريال خلافي بوده؛ لذا با هماهنگي­هاي به عمل آمده موتورسيكلت توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامي "فراشبند" همچنين از اجراي طرح ارتقاي امنيت انتظامي- ترافيكي خبر داد و اظهار داشت: با اجراي اين طرح از نيمه اول مرداد ماه 32دستگاه وسيله نقليه متخلف توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فراشبندبا توصيه به موتورسيكلت سواران براي استفاده از كلاه ايمني تصريح كرد: سختي استفاده از كلاه ايمني در مقابل لذت سلامتي حاصل از آن بسيار ناچيز است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها