تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از وقوع درگیری خونین بین چند جوان و قتل جوان 19 ساله خبر داد و افزود: عوامل درگیری و عامل قتل شناسایی و دستگیر شدند.
 تدبیر24: فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از وقوع درگیری خونین بین چند جوان و قتل جوان 19 ساله خبر داد و افزود: عوامل درگیری و عامل قتل شناسایی و دستگیر شدند.
 
ولی‌الله گنجیان‌مقدم اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری بین چند جوان در روستای کچب آمل، عوامل فرماندهی انتظامی بخش دابودشت سریعاً به حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، سه نوجوان به دلیل اختلاف با فردی به نام"مختار-م" 19 ساله با وی درگیر شدند و او را به شدت مصدوم کردند.
 
گنجیان گفت: این فرد که به علت مصدومیت شدید به کما رفته بود با حضور عوامل امدادی سریعاً به مرکز درمانی منتقل شد و عوامل درگیری به ویژه متهم اصلی پرونده و عامل ایراد ضرب و جرح به نام " امیر حسین- الف" دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با توجه به تلاش پزشکان معالج فرد مصدوم به علت قطع نخاع شدن و شدت جراحات وارده در یکی از مراکز درمانی تهران جان باخت.
 
گنجیان عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه اغلب این رفتارهای پرخطر و پرخاشگرانه نوجوانان نتیجه بازی‌های خشن رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای است، خاطرنشان کرد: پرخاشگری و خشونت از جمله موضوعات اساسی مطرح شده در بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌آید.
 
گنجیان مقدم افزود: با بررسی مفاهیم پرخاشگرانه در این گونه بازی‌ها متوجه خواهید شد، این بازی‌ها حاوی نوعی عادی‌سازی پدیده خشونت و پرخاشگری در جریان بازی‌ است، جنگ ستارگان، انهدام سیاره‌ها، سفینه‌های فضایی و ربوت‌ها و مانند آن از موضوعات عادی و پیش پا افتاده این بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود.
 
وی گفت: در این بازی‌ها کاربران که اغلب کودک و نوجوان هستند، نقش جنایتکاران خیالی را ایفا و با حمله به عابران و رهگذران با کشتن آنها امتیاز کسب می‌کنند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها