تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که در فضای مجازی اقدام به فروش کالاهای ممنوعه می­‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر24:  محمد قاسملو اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی، فردی که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی در یکی از وب سایت‌ها می‌کرد شناسایی و مقدار قابل توجهی دارو از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه این فرد دارای مشتریانی بود که اقدام به خرید این داروهای غیرمجاز می‌کردند، تصریح کرد: متهم به عمل خود اعتراف کرده و اعلام داشت «به دلیل اینکه شرایط فروش این اقلام در فضای مجازی بسیار راحت‌تر بود و پیچیدگی کمتری دارد اقدام به این کار کرده» که پرونده متشکله به همراه متهم جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا تحویل شد.

این مقام انتظامی افزود: همانگونه که فروش برخی از اقلام و کالاها در فضای حقیقی جرم است، به همین ترتیب فروش آن اقلام در فضای مجازی نیز جرم است.

وی ادامه داد: برخی از افراد فکر می‌‌کنند قوانین فضای مجازی در این خصوص متفاوت و گاهی مخالف با قوانین فضای حقیقی است که اینگونه نیست، به عنوان مثال فروش مشروبات الکلی، ماهواره و ... همانطور که در فضای حقیقی جرم است، هرگونه تبلیغ و فروش آن در فضای مجازی نیز جرم محسوب می‌شود.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در این پرونده مهم نیز فرد علاوه بر عرضه داروهای غیرمجاز، داروهای تقلبی نیز به فروش می‌رساند خاطرنشان کرد: در صورتیکه شهروندان عزیز با مواردی از قبیل فروش دارو، ماهواره، مشروبات الکلی و به طور کلی اقلام ممنوعه در فضای مجازی مواجه شدند سریعاً مراتب را از طریق شماره تلفن 2188756 یا پست الکترونیکی AZ.SH_FATA@POLICE.IR به پلیس فتای استان اعلام کنند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها