تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
سرمربی فولاد برای فسخ قرارداد با این تیم در خواست عجیبی دارد.


تدبیر24 : روز گذشته دراگان اسکوچیچ و مسئولین باشگاه فولاد در نشستی که با یکدیگر داشتند به این نتیجه رسیدند که توافقی قطع همکاری کنند. اسکوچیچ که قرار بود صبح امروز در هیات فوتبال اهواز حاضر شود و قراردادش را فسخ کند به یکباره شرط عجیبی برای فولادی ها گذاشت.

اسکوچیچ از سپاهان پیشنهاد دارد و به درخواست خود می خواهد از فولاد جدا شود و به سپاهان بپیوندد.اما او از مسئولان فولاد خواست تا اگر با سپاهان به توافق نرسید بتواند دوباره به فولاد بازگردد. این شرط اسکوچیچ باعث عصبانیت مسئولین فولاد شدو مسئولین فولاد که راضی به جدایی اسکوچیچ هستند، درخواست او را رد کرده اند و گقتند که با این شرایط به این مربی مرخصی نمی‌دهند و اسکوچیچ عصر امروز حق سفر به اصفهان را ندارد و باید سر تمرینات تیم حاضر شود. این درحالی است که اسکوچیچ برای ساعت 17 امروز به مقصد اصفهان بلیت دارد.

حال باید دید اسکوچیچ قید شرطش را می زند و به اصفهان می رود یا در اهواز م ماند و به کارش ادامه می دهد؟این در حالیست که دو طرف علاقه ای به ادامه همکاری ندارند.
برچسب ها: تدبیر 24 ، فولاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها