تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۸۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مشارکت فعال زنان در عرصه های تصمیم ساز کشور موضوع اخباری است که روز به روز بیشتر به چشم می خورد. در یکی از این رویدادها برای نخستین بار در تاریخ استان خوزستان، هشت زن در استان طی احکامی جداگانه از سوی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان به عنوان بخشدار در مناطق مختلف استان خوزستان منصوب شدند.

تدبیر24 :توجه به مشارکت فعال و موثر زنان در جامعه و به طبع آن افزایش سطح رضایتمندی از زندگی به دلیل بارور شدن پتانسیل های موجود در زنان کشور و در نهایت افزایش آگاهی و تحکیم بنیان خانواده یکی از مهمترین برنامه های دولت یازدهم به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی تدبیر24 تلاش برای تحقق برنامه های دولت نیازمند همدلی و همزبانی مردم و مسدولین است که این امر با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بوده است. مشارکت فعال زنان در عرصه های تصمیم ساز کشور موضوع اخباری است که روز به روز بیشتر به چشم می خورد. در یکی از این رویدادها برای نخستین بار در تاریخ استان خوزستان، هشت زن در استان طی احکامی جداگانه از سوی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان به عنوان بخشدار در مناطق مختلف استان خوزستان منصوب شدند.

بر اساس گزارشات واصله در این احکام، مریم عیوض زاده به عنوان بخشدار مرکزی اهواز، سحر احمدی آرپناه بخشدار مرکزی لالی، اعظم شنبدی بخشدار مرکزی هندیجان، بلقیس حسینی بخشدار مرکزی ماهشهر، حمیده آلبوعشیره بخشدار مرکزی خرمشهر، بتول سعیدی زاده بخشدار مرکزی آبادان، لیلا مسحنه بخشدار مرکزی شهرستان شوش و معصومه خنفری به عنوان بخشدار مرکزی کارون منصوب شدند.

جسارت و هماهنگی با برنامه های دولت و خواست مردمی که با رای خود تغییر در روند گذشته کشور را خواستار بودند، یکی از مولفه های موفقیت مسئولین دولتی یه شمار می آید. لازم است تا با این حسن انتخاب و توجه به توانمندی های زنان کشور، آنان را برای حضور در عرصه های مختلف جمهوری اسلامی ایران پرورش داده و دولت یازدهم را بعنوان پرچم دار و بنیان گذار اصلاح رویکردهای موجود در مقوله درنظر گرفتن توانمندی های زنان معرفی کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
1
0
برای اینکه کرسی های مجلس را تصاحب کنید عوام فریبی نکنید و از گذاشتن هندوانه زیر بغل این و ان دست بردارید .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها