تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
با برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی و نظارت ؛
سیاستگزاری ، ساماندهی ، هماهنگی و برنامه ریزی کلان دستگاههای دولتی و غیر دولتی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برعهده این شورای عالی می باشد.
تدبیر24:نخستین نشست شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت بر اساس ابلاغ ریاست محترم جمهور و با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاههای عضو در محل دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت واقع در خیابان ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در این نشست گفت : فرهنگ ایثار و شهادت همان فرهنگ عاشورا و فرهنگ امام حسین (ع) است و این شورا وظیفه دارد راهکارهای مناسب در جهت استمرار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه برای نسل جوان ایجاد نماید .
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در فرهنگ ایثار افزود : مهمترین سند راهبردی در این حوزه سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری است و بر مسوولین است که این سیاستها را نصب العین خود قراردهند.
 
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت : ما امروز بیشتر از دیروز به فرهنگ ایثار وشهادت نیاز داریم، آسایش امروز ما مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است ، این فرهنگ بزرگترین پشتوانه برای کشور و رمز ماندگاری جمهوری اسلامی است و توسعه اقتصادی و فرهنگی و امنیت ملی ما منوط به فرهنگ ایثار و شهادت است .



رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران افزود : مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) فرمودند: : « مسئولان باید از پشت میز بیرون بیایند و به دیدار خانواده شهدا بروند و با کار تبلیغاتی ، جامعه متوجه شود که این فرهنگ باید بماند » لذا این وظیفه ماست که بنا بر خواسته مقام معظم رهبری در ترویج این فرهنگ بکوشیم .

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای عالی با حضور رئیس جمهور افزود: سیاستگزاری ، ساماندهی ، هماهنگی و برنامه ریزی کلان دستگاههای دولتی و غیر دولتی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برعهده این شورای عالی می باشد.
در این جلسه که با حضور معاونین و نمایندگان تام الاختیار 22 دستگاه عضو برگزار شد علاوه بر تصویب آئین نامه داخلی ،هشت مصوبه دیگر تصویب گردید . در این مصوبات مقرر شد دستگاههای عضو علاوه بر ارائه شرح وظایف مصوب هر دستگاه جهت تدوین پیش نویس سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت،گزارش عملکرد خود را در این حوزه تا بهمن سال جاری به دبیرخانه شورای  عالی فرهنگ ایثار و شهادت ارائه نمایند .
همچنین مقرر شد اولین شورای استانی فرهنگ ایثار و شهادت تا پایان دی ماه در تهران برگزارشود .
اعضای این جلسه دستگاههای اجرایی را موظف کردند در جهت اجرایی شدن سیاستهای کلی مقام معظم رهبری ، زمینه تشکیل و راه اندازی شورای فرهنگ ایثار و شهادت در سازمانها و دستگاهها را فراهم نمایند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها