تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
تدبیر24:پایگاه خبری - تحلیلی رویداد24 با رویکرد اعتدالی و با هدف انتشار اخبار و تحلیل های راهبردی آغاز به کار کرد. این پایگاه اطلاع رسانی با بهره گیری از افراد خبره در حوزه های گوناگون، تلاش دارد با استفاده از قلم و فکر صاحب نظران و کارشناسان، بستری مناسب برای آگاهی بخشی جامعه، نخبگان و علاقه مندان به موضوعات مختلف را فراهم آورد و رسالت خود را به عنوان رسانه ای مستقل و دغدغه مند در جهت ارتقای روزافزون سطح آگاهی و بصیرت افزای جامعه به منصه ظهور برساند.

رویداد24، رسانه ای است فراجناحی و مستقل با رویکردی اعتدالی و با چشم اندازی واقع بینانه، که امید دارد در موضوعات پیشرو و بزنگاه های آتی همانند انتخابات آینده، با بهره گیری از صداقت رسانه ای و منطق عقلایی، به ایفای نقش موثر در فضای داخلی و بین المللی بپردازد.

پایگاه خبری - تحلیل رویداد24، از طریق آدرس www.rouydad24.ir  قابل دسترسی برای علاقه مندان و مخاطبان محترم می باشد.
برچسب ها: تدبیر24 ، رویداد24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها