تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰
درصورت ثبت نام شهیدی در مجلس خبرگان عده ای آماده به اجرایی کردن سناریوی خود هستند و این چهره را به نزدیک شدن به فضای سیاسی متهم خواهند کرد و با دستاویز کردن این حرکت به دور شدن از فضای ریاست بر بنیاد شهید، در نحوه مدیریت فعلی آن اعمال نظر نمایند.

تدبیر24 :یک دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه اش دارد. فردی اعتدال گرا و سیاستمدار است. در دوره احمدی نژاد هم از مسئولین دولتی به شمار می رفت. وی مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی بود و نشان داد هرچه دارد بی هیچ تکلفی خالصانه بر کفه خدمت گذارده است.

محمدعلی شهیدی محلاتی که هم اکنون معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و مور ایثارگران نیز هست، از طرف مقام معظم رهبری به سمت نمایندگی ایشان در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 با توجه به حضور حداکثری مسئولین و پرچمداران عرصه سیاسی کشور در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری وظیفه دلسوزان نظام پر شور کردن فضا برای اخذ حداکثری آرای مردم و مشارکت های مدنی است.

پیش از این گمانه زنی ها درخصوص ثبت نام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی محلاتی برای مجلس خبرگان رهبری به گوش می رسید. اما بر اساس شنیده های خبرنگارما، وی به دلیل عدم رضایت قلبی و پیش گرفتن روشی خاضعانه از ثبت نام سر باز زدند. نزدیکان ایشان و کسانی که مدتی با شهیدی محلاتی نشست و برخواست داشته اند بخوبی عالم به اخلاق مداری ایشان هستند.

لذا دور از ذهن نیست که باتوجه به مسئولیتی که اخیرا رئیس جمهور تحت عنوان دبیری شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت وی را منصوب کرده و باتوجه به سبقه اخلاقی اش، در مقابل فشار های دوستان راه سکوت و عدم شرکت در کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری را در پیش بگیرد. پیش از این هم نام وی در چند لیست اعتدالی و اصلاحاتی ذکر شده بود که هیچ کدام موردتایید ایشان قرار نگرفته است.

اصرار دوستان و بدخواهان ایشان هردو در یک جبهه است و هردو فشار برای حضور ایشان را خواستارند. اما این کجا و آن کجا !

شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن دارد که درصورت ثبت نام شهیدی در مجلس خبرگان عده ای آماده به اجرایی کردن سناریوی خود هستند و این چهره را به نزدیک شدن به فضای سیاسی متهم خواهند کرد و با دستاویز کردن این حرکت به دور شدن از فضای ریاست بر بنیاد شهید، در نحوه مدیریت فعلی آن اعمال نظر نمایند.

گویا پرونده تحقیق تحفص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مرتبط با فشار ها بر رئیس بنیاد شهد است و فشاری که نزدیکان محلاتی به وی وارد آورده اند، موجبات به تعویق انداختن قرائت گزارش در مجلس و رسیدگی به پرونده های آن را دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها