تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
تدبیر24 :ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی امشب به پایان رسید و مانند هر انتخابات دیگری روز آخر بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را به همراه داشت.
علی احمدی نماینده دور هفتم در مجلس شورای اسلامی  امروز عصر با حضور در ستاد انتخابات واقع در وزرات کشور برای حوزه انتخابیه شیراز در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.
پیش از این پیش بینی شده بود که احمدی به عنوان یکی از کاندیداهای حامی دولت در این دوره از انتخابات شرکت می کند.
وی در جمع خبرنگاران اولویت گفتمانی خود را خردگرایی همراه با استفاده حداکثری از ظرفیت ها با نگاه اعتدالی عنوان کرد.
علی احمدی دانش آموخته روابط بین الملل از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی گروه حقوق و علوم سیاسی علمی دانشگاه امام حسین است.  او از موسسین دانشگاه امام حسین شیراز و در سوابق خود مسئولیت های مختلفی از جمله رئیس کمیته سیاست داخلی و جانشین کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی، رئیس کمیسیون خاص و هماهنگی در مجمع تشخیص مصلحت نظام  را برعهده داشته است.
توسعه سیاسی و امنیت ملی در کشورهای جنوب، امنیت جامع، امنیت مبتنی بر حق، رویکرد سوم به امنیت، جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام در نظام حقوقی ایران از جمله کتاب های منتشر  شده از وی است.
در شش روز هشت هزار و 167 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد مدارک هزار و 127 نفر هم کامل نبوده است . حالا 208 حوزه اصلی ثبت نام در سراسر کشور بسته شده است و به کار خود پایان داده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، علی احمدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها