تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
برخی از دیوارها جدا می کنند و برخی دیگر وصل کننده هستند. زیباترین داستان شب میلاد مسیح (ع) را می توان در شهر مشهد با دو نیم میلیون جمعیت در شمال شرقی ایران پیدا کرد.
تدبیر24 :روزنامه ایتالیایی 'لاستمپا' در گزارشی از دیوارهای مهربانی در ایران نوشت: ما در اروپا در پشت دیوارهای بتونی و پیچیده در سیم خاردار، هراس هایمان را پنهان می کنیم در حالی که در جایی دیگر در ایران، دیوارها معنای دیگری پیدا می کنند.

این روزنامه ایتالیایی با عنوان 'مردم در ایران با دیوارهای مهربانی به افراد بی خانمان کمک می کنند' نوشت: برخی از دیوارها جدا می کنند و برخی دیگر وصل کننده هستند. زیباترین داستان شب میلاد مسیح (ع) را می توان در شهر مشهد با دو نیم میلیون جمعیت در شمال شرقی ایران پیدا کرد.
در یکی از روزهای ماه دسامبر، یکی از اهالی این شهر با کوبیدن چندین میخ بر روی یکی از دیوارهای شهر، چندین لباس بر آن آویزان کرد و در کنار آن نوشت ' اگر نیاز نداری بگذار و اگر نیاز داری بردار' ، در عرض چند ساعت، انبوهی از شلوار و پلوور و پالتو بر روی قلاب های نصب شده بر روی آن دیوار ظاهر شد.
این روزنامه نوشت: ابتکار عمل ' دیوار مهربانی' از آن پس به سرعت و از طریق مسیر شبکه های اجتماعی در سراسر ایران گسترش یافت. در هشتگ #WallOfKindness نوشته شده ' فقط به یک دیوار و رنگ و چند چوب لباسی نیاز داری تا دیوار مهربانی را بنا کنی.'
لاستمپا افزود: یکی از کاربران ایرانی شبکه فیس بوک در این ارتباط نوشت، وظیفه ما شهروندان است که با چنین ابتکارعمل هایی با افراد کم بضاعت ابراز همدردی کنیم.
این روزنامه نوشت: بر اساس آمار رسمی در ایران 15 هزار بی خانمان زندگی می کنند.
لاستمپا نوشت: در پی دستیابی به توافق تاریخی هسته ای، روحانی رئیس جمهوری در تلاش است تا ایران را از انزوای بین المللی خارج کند. اما این کشور کماکان با رکود اقتصادی و پیامدهای تحریم و بیکاری دست به گریبان می باشد. به همین دلیل است که مردم ایران وارد صحنه شده اند تا آنچه را که در توان دارند، انجام بدهند.
در کنار تصویری که در اینستاگرام منتشر شده آمده ' دیوارها یادآور فاصله ها هستند. اما در خیابان های شیراز دیوارها معجزه و افراد را به صورتی بی سابقه به یکدیگر نزدیک کرده اند.
این روزنامه در پایان نوشت: در یک ابتکارعمل خودجوش دیگر که در روزهای گذشته پا گرفته است، در معابر عمومی یخچال هایی نصب شده تا مردم برای نیازمندان در آن غذا قرار دهند.
 


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها