تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
نه فرمان خداوند،نه فرمان رسول مکرم،نه فرمان عقل هیچکدام شمارا به دایره عدل و انصاف-میانه روی و اعتدال بازنمی گرداند
تدبیر24 :جمعی از زنان ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حمایت از مولاوردی و در تقبیح رفتارهای افراط گرایانه در بیانیه ای اعلام داشتند :

بسم رب الشهدا

جوانانی در گذشته ای نه چندان دور از سر شوق و اخلاص با دلی که جز غوغای اعتلای آیین حق نداشت با پایمردی و تلاش کوشیدند و با پایان سرخ زندگیشان این شیدایی را به یادگار تاریخ سپردند. 
اینک ما 
شاهدان این حدیث خون و اخلاص از پس فراق خوبان خونین سر اشک های خون بر دیدگانمان جاری است که از پس آن پرواز های سرخ قرار دل های بی قرارمان و آرام بخش جان های سوخته از فراقمان اعتلای آیین محمدی وسر فرازی تسلیم شدگان درگاه احدیت بود. 
سربلندی خداجویانی که خدای رحمان اعتلایشان را در گرو وحدت و اعتصام به حبل الله و پرهیز از افراط و تفریط و میانه روی و اعتدال دانست و آنان را بدان دعوت نمود. 
حال مارا چه شده؟! 
که از پس سالیانی چند با افراطی گری ها و تفریط ها ،سوء برداشت ها و فهم های نادرست ، بد اخلاقی ها و اهانت ها با برپایی غوغای قدرت طلبی و جدال ناصواب با بی پروایی و گذر از مرز تقوا به پاره نمودن ریسمان هم بستگی تاخته ایم که تهدید گر حقیقی اعتلای حق جویان و یکتا پرستان است. 
مارا چه شده! 
که با گذر از مرز تقوا تصورات و روش های برگزیده ی خود را همسان احکام والای خداوندی، بدون نقص و بی کم و کاست دانسته ایم و با تکیه بر آنها بی امان بر رشته ی هم بسته ی وحدت این امت می تازیم 
بزرگوارانی که امروز نام مقدس انتقام گیرندگان حسین(ع ) را با خود به همراه دارید! 
به کدامین اجازت در این هنگامه ی نیاز جهان اسلام به همدلی و همپایی و تکیه رهبر انقلاب بر این امر خطیر باز بی محابا گام هایتان را در جهت غیر آن برداشته و برمیدارید ؟ 
شما را چه شده! 
که نه فرمان خداوند،نه فرمان رسول مکرم،نه فرمان عقل هیچکدام شمارا به دایره عدل و انصاف-میانه روی و اعتدال بازنمی گرداند ! 
شما را چه شده! 
که سفارش های رهبر انقلاب نیز فراموشتان گشته! 
شمارا چه شده! 
که به هتک حرمت بانویی می پردازید که رهبری او را لایق و شایسته ی شورای فرهنگی انقلاب از برای بر پایی ارزش های الهی می داند .! 
شمارا چه شده! 
که با استناد به رفتار های غلط فرد دیگری با شیوه ای خارج از ادب اسلامی اقدام به داوری و قضاوت در مورد بانویی می پردازید که هم اینک در کسوت معاونت ریاست جمهوری نظام اسلامی در حال خدمت است 
یا اهالی لثارات الحسین ! 
و ای همه ی درد مندان از برای اقامه ی آیین حسین (ع) !
خون خواهی او جز با برگزیدن بینش ،روش و منش آن فخر انسانیت بر نیاید اینک وقت آن است که با بازخوانی خود در میدان افکار، روش ها و منش ها به این مهم بپردازیم که فردا دیر است 
جمعی از زنان ایثارگر
انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها