تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
همراهی خانواده شهید هسته ای با تدابیر دولت
هستند هنوز عده قلیلی که از خانواده های معزز شهدای هسته ای در میتینگ های تبلیغاتی شان استفاده می کردند و وانمود داشتند که شهدا از آن ما هستند و ما فقط پاسدار خون آنهاییم و توافق بر مسئله هسته ای اهانت به خون آنهاست!

تدبیر24 :ملت ایران پس از تحمل سختی ها و فشار های اقتصادی که منجر به برخی انحرافات فرهنگی و بعضا افزایش بزهکاری ها در جامعه شده بود، بار دیگر نشستن لبخند امید بر لبانش را تجربه کرد.

با به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای با حمایت و درایت مقام معظم رهبری و تیم مذاکره کننده و ورود به فاز اجرایی برجام، دنیا شاهد غلبه صلح بر جنگ شد. در این میان برخی منتقدین به نتایج مذاکره که به " مخالفان برجام " شهرت یافتند، از تلاش های خود بر علیه اجرایی شدن آن دریغ نکرده و با در اختیار داشتن ابزارهای تاثیر گذار در جامعه و فشار به مسئولین، سعی در به کرسی نشاندن خواسته ی عده قلیلی بر اکثریت مردم شدند. تفکری که تعداد هواداران آن در سال 92 مشخص شد.

از جمله استفاده های ابزاری که این عده قلیل از بخش تاثیر گذار و صاحب حق جامعه داشتند، بهره مندی از خانواده معزز شهدای هسته ای در میتینگ های تبلیغاتی شان بود. طوری وانمود می کردند که شهدا از آن ما هستند و ما فقط پاسدار خون انهاییم و توافق بر مسئله هسته ای اهانت به خون شهداست!

در همین میان، بودند یادگاران خون های ماندگار میهن که خود را از صف افراطیون جدا کرده و هماره از عقلانیت و تصمیم های مدبرانه حمایت کردند.

چندی پیش و در دیدار آیت الله دکتر محسن قمی با خانواده شهید هسته ای مجید شهریاری، همسر ایشان در نامه‌ای به مردم ایران با اشاره به موفقیت کشور در احقاق حقوق ملت ایران اظهار کرد: ما هیچ اعتمادی به آمریکا و غرب نداریم اما به فرزندان این سرزمین اعتماد داریم و لحظات اقتدار را به ملتم تبریک می‌گویم.

به گزارش سرویس سیاسی تدبیر24 بهجت قاسمی، همسر شهید شهریاری و استاد دانشگاه شهید بهشتی در نامه‌ای خطاب به ملت ایران در پی موفقیت‌های اخیر کشور، دولت و دستگاه دیپلماسی در احقاق حقوق هسته‌ای ایران و همزمان برداشته‌شدن تحریم‌های ظالمانه و غیر قانونی علیه ایران نوشت: از مذاکره‌کنندگان و تمامی کسانی که در این سال‌ها در این مسیر تلاش کرده‌اند، سپاسگزارم و اکنون مجید عزیزم، ببین و شاهد باش که خون تو و یاران شهیدت به ثمر نشسته و دنیا در برابر اقتداری که آفریدید، سر تعظیم فرود آورده است.

در پایان این دیدار که با همت شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت، حجت الاسلام و المسلمین فقیهی معاون دبیرخانه این شورای عالی ضمن بر شمردن اثرات متعالی روح شهدا و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، آرزوی توفیق برای خانواده این شهید والا مقام را از خداوند منان مسئلت داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها