تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
تدبیر24 :سيد على خمينى با حضور در منزل استاد حميد سبزوارى از شاعر متعهد انقلاب عبادت كرد.
سيد على خمينى در اين ديدار با اشاره به اينكه انقلاب ملت ايران بر پايه عقل و عاطفه استوار بود اظهار كرد: از اركان اصلى بُعد عاطفى انقلاب، اشعار انقلابى بود و حميد سبزوارى استوانه درخشان شعر انقلاب است.
يادگار امام ضمن تقدير از مجاهدات فرهنگى اين شاعر پيشكسوت گفت: امروز و پس از گذشت سه دهه از انقلاب وظيفه ماست كه نسبت به اين هر دو بُعد حساس باشيم و نگذاريم كه عقلانيت و عاطفه در نظام اسلاميمان كمرنگ شود.
سيد على خمينى گفت: هر اقدامى كه موجب تضعيف محبت مردم نسبت به نظام شود خواسته يا ناخواسته گام برداشتن در زمين دشمن است.
وى با اشاره به اينكه اشعار حميد سبزوارى تا سالهاى سال در خاطره مردم ايران ماندگار است از شخصيت فردى اين شاعر متعهد تجليل كرد و ضمن انتقاد از نهادهاى مسئول گفت: متاسفانه تجليل از پيشكسوتان فرهنگى انقلاب آن طور كه شايسته و بايسته است انجام نمى گيرد و نبايد مناعت طبع استوانه هايى چون استاد سبزوارى باعث فراموشى اين بزرگان از ياد و خاطر نسل جديد شود.  
سيد على خمينى در پايان اين ديدار براى شفاى حميد سبزوارى دعا و ابراز اميدوارى كرد كه شعر انقلاب روز به روز مسير پيشرفت و تعالى را طى كند.
در ابتداى اين ديدار فرزند استاد سبزوارى ضمن تجليل از مقام بنيانگذار انقلاب اسلامى گزارشى از روند درمان اين شاعر متعهد و پيشكسوت ارائه داد.





منبع : جماران
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها