تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کشیش کلیسای ارامنه ارومیه
سیستمی که برای انتخابات در ایران وجود دارد، بسیار بهتر از سیستم های انتخاباتی سایر کشورهای جهان است چرا که اساس انتخابات ایران وحدت، همدلی، برادری و صمیمیت بدون توجه به قومیت ها و زبان و نژاد است و می توان گفت همین مهم وجه تمایز و ویژگی ممتاز انتخابات ایران است.
تدبیر24 :اقلیتهای دینی و مذهبی جزو جدایی ناپذیر ملت ایران هستند و با شرکت باشکوه در انتخابات هفتم اسفند دست رد بر سینه تفرقه افکنان خواهند زد.
وی ادامه داد: برگزاری پرشور انتخابات در حقیقت پایه های نظام را قوی تر می کند.
باسیلیان افزود: تبلیغات منفی دشمنان داخلی و خارجی برای عدم شرکت مردم در انتخابات تاثیری نخواهد داشت چرا که پایه های نظام اسلامی محکم تر از آن است که بدخواهان انقلاب تصور می کنند.
باسیلیان در پاسخ به این سوال که انتخابات ایران چه تفاوتی با انتخابات سایر کشورها دارد، گفت: در طول 13 سالی که در ایران هستم می توانم بگویم انتخابات ایران همواره به صورت برادرانه ، صمیمی و آزاد برگزار شده است.
کشیش کلیسای ارامنه ارومیه ادامه داد: سیستمی که برای انتخابات در ایران وجود دارد، بسیار بهتر از سیستم های انتخاباتی سایر کشورهای جهان است چرا که اساس انتخابات ایران وحدت، همدلی، برادری و صمیمیت بدون توجه به قومیت ها و زبان و نژاد است و می توان گفت همین مهم وجه تمایز و ویژگی ممتاز انتخابات ایران است.
وی اظهار کرد: سعی دشمنان جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن انتخابات هفت اسفند راه به جایی نبرده و با اراده تمام ملت ایران اعم از آشوری و ارمنی و شیعه و سنی و قومیتهای مختلف دیگر ناکام خواهد ماند.
به گزارش خبرنگار ما 30 هزار نفر در امر برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان غربی مشارکت می کنند.
برای برگزاری این دو انتخابات در هفتم اسفندماه در استان آذربایجان غربی یک هزار و 990 صندوق رای به صورت ثابت و سیار برای اخذ آرای مردم پیش بینی شده است.
تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان غربی دو میلیون و 100 هزار نفر اعلام شده است.
در انتخابات هفتم اسفندماه از استان آذربایجان غربی 12 نماینده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سه نماینده برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یک نماینده نیز به عنوان منتخب اقلیت های دینی برای مجلس انتخاب خواهند شد.
شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، ماکو، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و میاندوآب 9 مرکز حوزه اصلی و شهرستان های شوط، پلدشت، چالدران، چایپاره، اشنویه، سردشت، شاهین دژ و تکاب هشت مرکز و حوزه فرعی انتخابات در آذربایجان غربی اعلام شده است.
در عرصه رقابت پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از میان 34 نفر نامزد ثبت نام کننده، پنج نفر و برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز 179 نفر رقابت می کنند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها