تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۸۸۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
حجت الاسلام سیدمهدی فقیهی :
ما شاهدیم مردم به صورت خود جوش برای آیت الله قمی تبلیغ می کنند و این اتفاقی بزرگ در عرصه مشارکت سیاسی مردم برای مجلس خبرگان است
تدبیر24 :پس از آغاز زمان رسمی و قانونی انجام تبلیغات کاندیدای مجلس خبرگان رهبری، چهره شهر تهران دگرگون شد. تغییری که با سالگرد باشکوه 22 بهمن رخ داد.
به گزارش خبرنگار تدبیر24 مردم شهر تهران تقریبا در تمام نقاط شهر شاهد تبلیغات و دعوت به حضور گسترده مردم برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستند. نکته جالب توجه غلبه میزان تبلیغات طیف نزدیک به هاشمی رفسنجانی است. بگونه ای که کمتر محله ای از شهر تهران از تبلیغات لیست "خبرگان مردم" بی نصیب مانده است.
کاندیدای این لیست انتخاباتی با ارائه تبلیغاتی مستقل و مردمی با رقابتی سالم پا به عرصه رقابت گذاشته و سهم بیشتری از رقبای خود را در این عرصه تصاحب کرده اند.

در همین خصوص حجت الاسلام فقیهی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه باوجود تبلیغات گسترده آیت الله قمی و حضور ایشان در لیست مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی شما این حضور را چطور ارزیابی میکنید؟ گفت : آیت الله محسن قمی به صورت مستقل در انتخابات شرکت کردند  و این مردم هستند که در مورد رای دادن به ایشان تصمیم می‌گیرند . علاقه مردم به ایشان بگونه ایست که ما شاهدیم مردم به صورت خود جوش برای ایشان تبلیغ می کنند و این اتفاقی بزرگ در عرصه مشارکت سیاسی مردم برای مجلس خبرگان است. لذا مردمی که این چنین برای نامزد انتخاباتی خود در مجلس خبرگان رهبری بصورت قلبی و خالصانه تبلیغ می کنند، در روز رای گیری نیز پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت همچنین در ادامه از مردم خواست تا با حضور گسترده خود در روز 7 اسفند مهر دیگری بر تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران زده و خیال خام بدخواهان کشورمان را برهم بریزند.

















بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
بیرنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
3
0
برجامی دیگر یعنی خیانتی دیگر
حسن پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
1
برجایی دیگر یعنی رهایی مردم ایران از کج اندیشی عده ای قلیل قدرت گرا
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها