تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
دراين ليست تعدادي اصلاح‌طلب شاخص و تعداد زيادي اصلاح‌طلب غيرشاخص و تعدادي هم غير اصلاح‌طلب وجود دارند و در تعامل با حزب اعتدال و توسعه توافق شده كه افرادي از اصولگرايان كه هوادار دولت هستند هم در ليست قرار بگيرند. بهتر است بگوييم ليست ائتلاف، لیست هواداران دولت آقاي روحاني است كه شامل اصلاح‌طلبان و غيره مي‌شود.

تدبیر24 :رسول منتجب نيا-ليستي كه به نام ائتلاف فراگير اصلاح‌طلبان منتشر شد، در شرايط خاص و داراي ويژگي خاصي است، اولا در شرايطي اين ليست تهيه شده كه چهره‌هاي شاخص اصلاح‌طلبان ردصلاحيت شدند و به ناچار از لايه‌هاي بعدي استفاده شده است. مساله ديگر اينكه اين ليست همانطور كه از نامش برمی‌آید، براي وحدت و انسجام بين همه اصلاح‌طلبان، احزاب، گروه‌ها، اشخاص و حزب اعتدال و توسعه كه در واقع هواداران نزديك آقاي روحاني هستند، است و تركيبي از اين مجموعه‌ها اين ليست را تشكيل داده‌اند. دراين ليست تعدادي اصلاح‌طلب شاخص و تعداد زيادي اصلاح‌طلب غيرشاخص و تعدادي هم غير اصلاح‌طلب وجود دارند و در تعامل با حزب اعتدال و توسعه توافق شده كه افرادي از اصولگرايان كه هوادار دولت هستند هم در ليست قرار بگيرند. بهتر است بگوييم ليست ائتلاف، لیست هواداران دولت آقاي روحاني است كه شامل اصلاح‌طلبان و غيره مي‌شود. براي ايجاد وحدت ميان اصلاح‌طلبان از يك سو و هواداران دولت روحاني از سوي ديگر و حتي جا دادن برخي چهره‌هايي مانند آقاي مطهري كه از جهتي اصلاح‌طلب و از جهتي اصولگرا هستند، به همين منظور در تركيب اضافه شده است. ليستي كه با عنوان صداي ملت ارائه شده است، هيچ ادعا نمي‌كنند كه ما اصلاح‌طلب هستيم. اين گروه يك گرايش خاصي دارند و حتي برخي از اعضاي ليست خودشان را مستقل مي‌دانند. در اين ليست از هواداران دولت استفاده شده است و مي‌توان گفت كه اين ليست، ليست برخي از هواداران از جمله خود آقاي مطهري و برخي ديگر است. ليست ديگري كه با عنوان جريان سوم، از سوي يك حزب ارائه شده است و در دوره‌هاي مختلف انتخابات نيز اين حزب به ارائه ليست مي‌پردازد، به خاطر اين است كه در جرگه اصلاح‌طلبان به صورت رسمي جاي نگرفته است و نه در شوراي عالي اصلاحات و نه در شوراي هماهنگي اصلاح‌طلبان آنها را به عنوان عضو نپذيرفته‌اند، بنابراين آنها اقدام به ارائه ليست مستقل کرده‌اند. اصلاح‌طلبان با وجود اختلاف سلايق و گرايش‌هاي مختلف بر روي يك مساله كه اشتراكات باشد، در قواعد اصلاح‌طلبي روي آن وحدت كردند، لذا همه احزاب و سلايق مختلف و شخصيت‌هاي محوري در كنار هم قرار گرفتند و شوراي عالي اصلاح‌طلبان را تشكيل داده‌اند و ماه‌ها فعاليت كردند كه يكي از اين فعاليت‌ها، ارائه ليستي است كه مشاهده مي‌كنيد. اما اصولگرايان نتوانستند چنين كاري را انجام دهند. از همان اول خيلي از جريانات و احزاب اصولگرا خودشان را كنار كشيده‌اند يا ليست ارائه نكردند يا ليست جداگانه‌اي داده‌اند و مشخص است كه شكاف عميقي وجود دارد و طبق پيش بيني‌هاي ما نمي‌توانند به هيچ‌وجه زير يك سقف جمع شوند و انسجام داشته باشند.

برچسب ها: تدبیر 24 ، منتجب نیا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها