تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳


تدبیر24 :مطابق با نتیجه به دست آمده از نظرسنجی «گالوپ»، مردم آمریکا از کره شمالی، روسیه، و چین به عنوان بزرگترین دشمنان خود یاد می کنند.

به گزارش "گذارنیوز”  به نقل از اسپوتنیک، نظرسنجی جدیدی که از سوی موسسه «گالوپ» منتشر شد، حاکی از آن است که آمریکایی ها دیگر به روسیه به چشم دشمن درجه یک این کشور نگاه نمی کنند و با توجه به سر وصدایی که رسانه ها پیرامون آزمایش های هسته ای و موشکی اخیر پیونگ یانگ راه انداخته اند، در حال حاضر این کره شمالی است که عنوان دشمن اصلی آمریکا را یدک می کشد.
در نظرسنجی امسال (۲۰۱۶) موسسه گالوپ، ۱۶ درصد از مخاطبین کره شمالی را بزرگترین دشمن پیونگ یانگ خطاب کردند حال آنکه در نظرسنجی سال گذشته این رقب با یک پله اختلاف ۱۵ درصد بود.
بعد از کره شمالی نوبت به روسیه می رسد که عنوان دشمن بزرگ را به خود نسبت دهد. سال گذشته ۱۸ درصد از مردم آمریکا روسیه را دشمن کشورشان می پنداشتند حال آنکه امسال این رقم با سه پله سقوط به ۱۵ درصد رسیده است.
در این نظرسنجی ایران و چین به ترتیب رتبه سوم و چهارم را به عنوان بزرگترین دشمنان آمریکا کسب کردند و بعد از آنها عراق، افغانستان و سوریه قرار می گیرند.
در تاریخ ششم ژانویه امسال، کره شمالی اولین بمب هیدروژنی خود را با موفقیت آزمایش کرد حال آنکه یک ماه بعد یعنی در تاریخ هفتم فوریه این کشور آزمایش استقرار ماهواره به مدار زمین را با  موفقیت انجام داد که آمریکا و برخی از متحدان آسیایی نظیر ژاپن و کره جنوبی ترجیح می دهند آن را به عنوان آزمایش موشک دوربرد تلقی کنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، آمریکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها