تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
كساني كه اين اتهامات بي‌اساس را مطرح مي‌كنند بايد بدانند با طرح این مسائل و بی‌احترامی به شعور مردم نخواهند توانست به اهداف مدنظر خود برسند و پاسخ عكسي از سوي مردم دريافت خواهند كرد چرا كه استفاده از اين روش‌ها منسوخ شده است.

تدبیر24 : حکیمی پور-اين روزها برخي اصولگرايان از شيوه‌هاي مختلفي از جمله عنوان ليست انگليسي درباره رقیب استفاده مي‌كنند که به معناي توهين به مردم، دستگاه مجري و ناظر بر انتخابات است. از سوي ديگر زيرسوال بردن اقدام نهاد ناظر درباره صلاحيت اشخاص تاييده‌شده است. در واقع چنين رويكردهاي نسنجيده‌ای از مصاديق بداخلاقي انتخاباتي است؛ چراكه افراد تاييد شده بعد از بررسي صلاحيت و شايستگي و دقت نهاد ناظر اجازه یافته‌اند در معرض انتخابات مردم قرار ‌گيرند. بنابراين ربط دادن افراد تاييد شده به بيگانگان عملكرد به‌شدت مذمومي است. اين امر خدشه وارد کردن بر هويت، استقلال و دستاوردهاي بزرگ انقلابي است كه تاكنون براي آن انسان‌های بزرگ بسیاری جان فدا کرده‌اند. در اين شرايط لازم است گروه‌های مختلف به جاي مسموم كردن فضا وارد رقابت منطقي و سالم شوند و افراد طرح‌ها و برنامه‌هاي خود را براي ارتقا و ترقي كشور بر افکار عمومی عرضه كنند و نيروي خود را جهت رقابتي سالم به‌كار گيرند. چراكه تلاش برای راهیابی به جايگاه قوه مقننه براي حل مسائل و مشكلات مردم است و نبايد براي رسيدن به جايگاه نمايندگي از هر حربه‌اي استفاده کرد. كساني كه اين اتهامات بي‌اساس را مطرح مي‌كنند بايد بدانند با طرح این مسائل و بی‌احترامی به شعور مردم نخواهند توانست به اهداف مدنظر خود برسند و پاسخ عكسي از سوي مردم دريافت خواهند كرد چرا كه استفاده از اين روش‌ها منسوخ شده است. مردم ايران در مقابل اين مشي و روش‌هاي تخريبي كاملا موضع منفي مي‌گيرند و استفاده از چنين شيوه‌هايي تنها سبب خشم آنها از مسببان می‌شود. نباید از یاد برد اين شيوه‌هاي تخريبي باعث كاهش وجهه مطرح‌کنندگانش هم خواهد شد. با طرح چنين سخناني نمي‌توان به جايگاه و شأن افراد صالح ضربه وارد کرد و شفافيت، سالم بودن انتخابات و اختيارات مجريان و مسئولان مربوطه را مورد هجمه قرار داد و براي رسيدن به اهداف شخصي خود، ديگران را متهم ساخت. نكته قابل ذكر اينكه صلاحيت و قابليت‌هاي نامزدهاي انتخاباتي مورد تاييد قرار گرفته وتشخيص و تصميم نهايي بر عهده مردم قرار دارد. همچنين نبايد فراموش كرد براي حفظ همراهي، همدلي و وحدت به ثبات و آرامش در جامعه نياز داريم. نكته آخر اينكه در شرايطي كه نگاه جهانيان به سوي ایران است بايد با حضور پرشور در پاي صندوق‌هاي راي و حفظ وحدت و همدلي همانند سال92حماسه باشكوهي شكل دهيم. نبايد با طرح سخنان غيرمنطقي كام مردم را تلخ كنيم چراکه اين امر كمكي به شور انتخاباتي و خلق حماسه ديگر از سوي مردم نخواهد كرد. بنابراين همه جريانات سياسي با رعايت اصول و موازين اخلاقي و قانوني فقط بايد به فکر یک رقابت سالم باشند.
برچسب ها: تدبیر24 ، حکیمی پور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها