تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
در حالی که لیست اصولگرایان در تهران شکست سختی را متحمل شده است،حامیان حدادعادل در حال فعالیت رسانه ای برای رییس شدن او در صداوسیما هستند.
تدبیر24 :یک کانال هواداران او در تلگرام که  ۳۰ هزار دنبال کننده دارد، روز یکشنبه  این خبر را منتشر کرد و سپس با حذف آن نوشت: «در حجم بالای خبری، به اشتباه، خبری در کانال از روی کانال های منتقد گذاشته شده است مبنی بر ریاست دکتر غلامعلی حداد عادل بر سازمان صداوسیما، که این خبر به شدت تکذیب می شود و مورد تایید نیست».

خبر یا شایعه ای که همین کانال منتشر یا بازنشر کرده بود، این است: «غلامعلی حداد عادل، تابستان سال ۱۳۹۵ به سمت ریاست سازمان صداوسیما منصوب خواهد شد. شنیده شده که محمد سرافراز، مدتی پیش استعفای خود را تقدیم کرده است. علت این استعفا مشخص نیست اما رییس فعلی سازمان صداوسیما به خاطر ماجرای شهرزاد میرقلی خان تحت فشار زیادی قرار گرفته است. میرقلی خان بازرس ویژه سرافراز بود که به تازگی به عمان مهاجرت کرده و مطالب و عکس‌هایی مغایر با شان یک مسوول نظام جمهوری اسلامی را منتشر کرده است».

گفتنی است طرفداران حدادعادل سال گذشته و قبل از انتصاب سرافراز به ریاست صداوسیما، شایعه رئیس شدن او را منتشر می کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها