تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز قصدی برای اعتراض به نتایج انتخابات ندارم.

تدبیر24 :به گزارش ایرنا، غلامعلی حداد عادل روز سه شنبه در حاشیه سومین همایش زبانشناسی و آموزش زبان فارسی در مشهد افزود: اعتراض حق همه است و اعتراض داشتن بد نیست بلکه اعتراض از راه غیر قانونی و اردوکشی خیابانی بد است و گرنه اعتراض از طریق مجاری قانونی و قانون را فصل الخطاب دانستن و تسلیم مجاری قانونی شدن مشکلی ندارد و قانون هم این امر را پیش بینی کرده است.
* در مرحله دوم اصولگرایان بیشتر راه پیدا می کنند
وی گفت: نتیجه کلی انتخابات به دور دوم وابسته است و در پیش بینی واقع بینانه می توان گفت در مرحله دوم اصولگرایان بیشتر انتخاب می شوند اما مجلس دهم شبیه هیچکدام از مجلس های نه گانه قبلی نخواهد بود.
حداد عادل افزود: مجلس دهم هویت ویژه ای خواهد داشت که در آن تند روی ها و هنجارشکی های مجلس ششم و نهم نبوده و به هیچ کدام از این دو مجلس شبیه نخواهد بود.
این نماینده مجلس اظهار کرد: تصور می شود در مجلس دهم اکثریت با تفکر اصولگرایی باشد و شاید بتوان راهکاری ارائه کرد که دو تفکر اصلاح طلبی و اصولگرایی با هم بیشتر کار کنند.
وی گفت: ائتلاف تجربه ای است که اصولگرایان در این انتخابات از آن راضی هستند و هرچند در تهران پیروز نشدند اما این ائتلاف ریشه گرفته و برای حفظ آن در آینده تلاش خواهد شد.
وی شکست اصولگرایان در تهران را به دلیل شرایط خاص حاکم بر تهران دانست و افزود: این امر فقط به این استان اختصاص دارد.

 
برچسب ها: تدبیر24 ، حداد عادل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها