تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۹۷۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
در آستانه سفر روحانی به یزد؛
شماری از شهروندان یزدی در آستانه سفر رئیس جمهوری به دارالعباده، مهمترین مطالبه های خود از دولت تدبیر و امید را اشتغالزایی و رونق اقتصادی عنوان کردند.
  تدبیر24:مردم دارالعباده یزد روز دوشنبه 17 اسفند میزبان حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوی و برخی از اعضای هیات دولت هستند؛ سفری یکروزه که بیست و دومین سفر استانی دکتر روحانی در دولت تدبیر و امید بشمار می رود.
استان یزد که با عنوان سرزمین 'قنات، قنوت و قناعت' نیز شهره است با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت و 10 شهرستان در حوزه کاشی و سرامیک و صنایع دستی سنتی رتبه نخست و در حوزه های صنعت و معدن به ترتیب رتبه سوم و دوم را در بین استان های کشور دارد.
شماری از شهروندان یزدی در آستانه سفر رئیس جمهوری به این استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اظهار خرسندی از حضور دکتر روحانی در این خطه، مهمترین انتظار خود از دولت تدبیر و امید را تلاش برای رفع مشکل بیکاری، رونق اقتصادی و فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان عنوان کردند.
یک جوان 25 ساله و متاهل یزدی گفت: انتظار داریم در تخصیص اعتبارها بین استانها برحسب نیاز و وجود مناطق دوردست و محروم عنایت لازم به عمل آید، چرا که تحقق آن در انجام و ارتقای بسیاری از فعالیت ها موثر خواهد بود.
محمدعلی ابویی افزود: تعدادی از شهرستانهای استان یزد دارای مناطق محرومی هستند که توسعه آنها نیازمند تخصیص اعتبارهای خاص و ویژه توسط دولت دارد.
وی ادامه داد: توجه به اشتغال و ازدواج جوانان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز در بخش های فرهنگی و ورزشی در مناطق روستایی، علاوه بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در راستای جلوگیری از مهاجرت جوانان به حاشیه شهرها نیز بسیار موثر است.
این شهروند یزدی تصریح کرد: هرچند فعالیتها در دولت یازدهم بر اساس اولویت ها و نیازها پیش بینی و اجرا می شود، اما شایسته است در تشویق صاحبان صنایع برای راه اندازی واحدهای تولیدی در برخی شهرستانهای دوردست استان بیش از گذشته توجه شود؛ دولت می تواند با در نظر گرفتن برخی تشویق ها زمینه حضور صنعتگران و سرمایه گذاران را در این مناطق فراهم کند.
خبرنگار ایرنا همچنین در تماس تلفنی اتفاقی با یکی شهروندان یزدی درباره مطالبه های یک بانوی 63 ساله و خانه دار از رئیس جمهوری سئوال کرد.
فاطمه شهاب الدینی با بیان اینکه رئیس جمهوری تاکنون فعالیتهای خوبی برای مردم انجام داده و کار ناتمامی باقی نگذاشته است، اظهار کرد: با این حال انتظار دارم دکتر روحانی به مشکل بیکاری و اشتغال جوانان توجه بیشتری داشته باشد و موضوع حجاب زنان در شهر دارالعباده یزد نیز بیشتر رعایت شود.
وی ادامه داد: شمار افراد بی بضاعت در جامعه اندک نیست و دولت باید برای این افراد برنامه هایی اجرا و در راستای ریشه کن کردن فقر در جامعه تلاش کند.
یک راننده آژانس در شهر یزد نیز مهمترین مشکل این استان را مهاجرپذیری و بیکاری جوانان بومی عنوان کرد و گفت: هر چند یزد شهری صنعتی است اما برای جوانان این شهر شغل نیست.
محمدصادق عادلی افزود: اکثر مراجعان به بیمارستانهای یزد غیربومی هستند و این موضوع سبب شده برخی شهروندان یزدی برای گرفتن وقت مراجعه به دکتر دو ماه در نوبت قرار گیرند.
وی با اشاره به مشکل ازدواج جوانان اظهار امیدواری کرد که با تدبیر دولت یازدهم مشکل های جوانان و دیگر قشرهای مردم در کشورمان به حداقل برسد.
یک کتاب فروش نیز با بیان اینکه بطور معمول با قشرهای مختلف جامعه در ارتباط است، اظهار کرد: قدرت خرید کم است و قشر پایین و متوسط جامعه به کیفیت جنس توجهی نمی کنند و فقط بدنبال ارزانی هستند.
دهقان افزود: به نظر می رسد نقدیندگی مردم اندک باشد، به طوری که در هزینه کردن درآمد خود اولویت بندی و خورد و خوراک را در اولویت نخست قرار دادند اما خرید کتاب به عنوان تامین کننده غذای روح در اولویت های اصلی قرار نگرفته است.
وی ادامه داد: دولت باید در راستای فرهنگ سازی و اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی به عنوان غذای روح توجه بیشتری داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: در صورت تامین غذای روح و فکر،غذای جسم آسانتر تامین می شود.
دیدار با مردم و نخبگان، بازدید از طرح های استان، حضور در شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های سفر حجت الاسلام دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به یزد است.
یزد به عنوان دومین شهر تاریخی و نخستین شهر خشتی جهان شناخته می شود.
این استان به عنوان عروس کویر ایران از جمله مناطقی است که تمام چهار فصل را در دل خود جای داده و همین باعث شده تا به عنوان خاستگاه گردشگری مرکز ایران معرفی شود.
تحولات اقتصادی استان در دولت تدبیر و امید با مقایسه شاخص های اقتصادی به دست آمده در پایان سال های 91 و 93 شامل کاهش 22 درصدی نرخ تورم از 36.7 به 14.7 درصد، کاهش 2.5 درصدی نرخ بیکاری از 10.2 به 7.8 دهم درصد، افزایش یک درصدی نرخ مشارکت اقتصادی از 35.4 به 36.5 درصد است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
1
با درود و سپاس خدمت ریاست محترم جمهور

ضمن خوش آمد گویی و تشکر از زحمات بی شائبه دولت تدبیر و امید.

امیدوارم که مردم استان یزد طبق معمول میزبان خوبی برای رییس جمهور محترم باشند.

پیشنهاد اینجانب به دولت محترم به شرح زیر است:

1. شفافیت در اجرای قوانین

2.قانون گرا بودن

3.شایسته سالاری

4.تسریع در امرخصوصی سازی

5.تاسیس و فعال نمودن سازمان های مردم نهاد

استانی و ملی و بین المللی

6.رفع موانع احتمالا بوجود آمده در خصوص فعالیت سازمان های مردم نهاد همچون کانون صنفی معلمان استان یزد

7. ملاقات حضوری با فعالان سازمان های مردم نهاد استان یزد

8.تشکیل اتحادیه
های

فرهنگی،اجتماعی،صنفی،ورزشی،زیست

محیطی.کارگری و غیره و تخصیص مکان مناسب برای

تمامی این اتحادیه ها در استان و کمک به خود کفا

شدن آنها
امیدوارم که بعنوان شروع کار مردم استان یزد دست در

دست دولت تدبیر و امید نهاده و در جهت تحقق خواسته

های فوق برای نیل به توسعه پایدار گام بردارند.
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
1
با درود و سپاس از انتشار پیام اینجانب، قطعا باید انتظار داشت که برای رسیدن به توسعه پایدار و همگام شدن با جامعه جهانی دهه های زیادی را باید صبر نمود.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها