تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۵۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
داود ميرباقري پس از ساخت سريال موفق مختارنامه از تلويزيون جدا شد و در شبكه نمايش خانگي به توليد آثار خود ادامه مي دهد.

 تدبیر24: داود ميرباقري، كارگردان باسابقه و كاربلد سينما و تلويزيون كه آثاري چون امام علي (ع) و مختارنامه را در كارنامه خود دارد اين روزها مشغول پيش توليد سريال جديدش در شبكه نمايش خانگي است.

سريال جديد او «ماه تی تی» نام دارد و داستان سرداری از دوران مغول است که طلسم شده و توسط باستان شناسی در عصر امروز بیدار می‌شود. اين سريال مدتي پيش توانست مجوز ساخت بگيرد اما دلايل متعددي توليد آن را عقب انداخت تا اين كه سرانجام در اسفندماه امسال پيش توليد اين سريال آغاز شده و در سال 1395 فيلمبرداري و سپس عرضه خواهد شد.


نام بازيگراني چون رضا عطاران، مهناز افشار، رضا کیانیان، مهران احمدی، حمیدرضا آذرنگ و... در اين سريال بر سر زبان ها بود كه با تاخير در روند توليد تركيب بازيگران اين سريال مشخص نيست و بايد در روزهاي آتي منتظر اعلام اين ليست بود.

ميرباقري در حالي سراغ ساخت اين سريال در شبكه نمايش خانگي مي رود كه پيش از اين تصميم به ساخت سريال سلمان فارسي براي تلويزيون داشت كه به دلايل متعدد از جمله مباحث مالي پرونده آن مختومه اعلام شد. میرباقری پیش از این در اظهارنظری درباره مجموعه «سلمان فارسی» گفته بود: ساخت سلمان فارسی چهار برابر مختارنامه گستردگی دارد و کار سختی است. من به زندگی سلمان علاقمندم. او به من کمک کرد و در پاره‌ای اوقات از پرتاب‌ها و سقوط‌هایی نجاتم داد.

داود ميرباقري كه با ساخت سريال امام علي و مختارنامه خاطرات خوبي در ذهن مخاطبان و مردم ساخته است پس از مختارنامه ديگر براي صداوسيما برنامه اي نساخته است و با ساخت سريال دندون طلا در شبكه نمايش خانگي مشغول بود و حال هم درگير ماه تي تي مي شود تا زمان بازگشتش به تلويزيون طولاني تر شود.

با موفقيت كم نظير سريال شهرزاد در شبكه نمايش خانگي به نظر مي رسد شاهد توليد آثار بيشتري در اين عرصه در آينده باشيم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها