تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
انتخاب ایشان نشان می دهد عزم دولت روحانی برای اصلاح در وضعیت دانشگاهها جدی است.

در ارتباط با معرفی فرجی دانا که از شخصیت های علمی و طراز اول هستند باید تاکید کنم که ایشان از گزینه های مطرح در مجموع بررسی های نخست برای معرفی وزیر علوم به مجلس بودند.

در مجموع با توجه به سوابق ایشان باید بگویم که گزینه خوبی برای وزارت علوم هستند و ایشان همفکر اقای توفیقی است و انتخاب ایشان نشان می دهد عزم دولت روحانی برای اصلاح در وضعیت دانشگاهها جدی است.

شرایط سختی دو دولت گذشته بر دانشگاهها جاکم بود و آن وضعیت هم نتیجه سیاستهای نادرست بود و امیدواریم فرجی دانا بتواند این شرایط را سامان دهد.

 تصمیماتی در دولت گذشته در وزارت علوم گرفته شد که منجر به خانه نشینی بسیاری از اساتید شد و بسیاری از اساتید را روانه خارج از کشور کرد.

متاسفانه بسیاری از دانشجویان از تحصیل محروم شدند و با استفاده از روشهای نادرستی مانند ستاره دار کردن دانشجویان آنها را از کسب علم بازداشتند.

بی توجهی به وضعیت معیشتی اساتید باعث شد که برخی از این افراد تلاش لازم را برای فعالیتهای علمی نتوانند انجام دهند و انگیزه آنها کاهش یابد و آنها را وارد مشاغلی دیگر کند که از فضای علم و دانش دور شوند.

در دولت احمدی نژاد برخی افراد با سطح علمی پایین جدب هیئت علمی دانشگاهها شدند که دولت باید تدبیر اساسی برای این موضوع کند البته نمی گویم حذف شوند بلکه باید از نظر علمی ارتقاء یابند.

در مجموع عزم دولت برای اصلاحات در دانشگاهها جدی است و امیدواریم که دولت یازدهم در تحقق وهعده های داده شده موفق باشد.

گفتگو نیوز

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها