تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵

نماينده مياندوآب خطاب به احمدي‌نژاد گفت: آقاي رئيس‌جمهور آيا آدرس کمرهاي خميده شده را مي‌خواهيد کمرهايي که براي تجليل از شما خم نشدند. کمر کارمندان، کارگران، فرهنگيان، کشاورزان، روستائيان، علما و روحانيت است که بي‌تدبيري و بي‌مسئوليت‌ها با چوب تورم کمرشان را هر روز خميده‌تر مي‌کنند. درياچه اروميه از بي‌تدبيري جان داد اما حالا ديگر دولت تدبير را صدا مي‌زند.

حجت‌الاسلام روح‌الله بيگي در نطق ميان دستور گفت: تعامل و تفاهم در جهت تشکيل کابينه کارآمد، توانمند، فراجناحي، بي‌حاشيه، ‌انقلابي و ولايي مي‌تواند عزم ملي ناشي از حماسه سياسي را مضاعف کند. ما سربازان ولايت و خادمان ملت ضمن پايبندي به اصول انقلاب،‌ اسلام، منافع ملي و مردمي و اصل ولايت مطلقه فقيه ضمن ارج نهادن به انتخاب شايسته مردم از صميم قلب با دولت تدبير و اميد نهايت همکاري، تعامل، همفکري را خواهيم داشت. وي با بيان اينکه اداره امور کشور به کار گروهي و خرد جمعي نياز دارد، اظهار داشت: مبادا دولت منتخب هدفمندي يارانه‌ها را قبل از هدفمندي مديران اجرايي کند. مبادا جا براي مديران بدون بليط در دولت جديد نيز فراهم شود. مبادا دچار آزمايش و خطا شويم. مبادا به مهر مسکن بسازيد و به سحر منبع بياوريد. منابعي چون چاپ پول و استقراض از بانک مرکزي. بيگي افزود: مبادا به جاي دارو براي بيماران آمار غيرواقعي تجويز کنيد. مبادا مديران محلي به عنوان مديران ملي انتخاب شوند البته با توجه به سوابق درخشان آقاي روحاني و تيم وي مي‌توان به پايان بي‌تدبيري‌ها، بي‌مديريتي‌ها و بداخلاقي‌ها اميدوار بود.

وي با اشاره به سخنان محمود احمدي‌نژاد اظهار داشت: آقاي احمدي‌نژاد از آمار موفقيت‌ها و ارائه آدرس‌هاي دقيق سخن گفت اما ملت ايران 8 سال منتظر آدرس اسامي مفسدان اقتصادي ماند ولي دريغ از اعلام يک آدرس. شايد آقايان مفسد افراد خوبي شده‌اند و آقاي احمدي‌نژاد آنها را از ليست مفسدان خارج کرده است.

بيگي افزود: آقاي رئيس‌جمهور حالا آدرس ظرفيت‌هاي واقعي توليد را بدهيد نه ظرفيت‌هاي اسمي و پيش‌بيني را. آدرس 5/2 ميليون شغل، پتروشيمي خيالي مياندوآب، آدرس اخلاق و قانونمداري، عدالت‌محوري و مهرورزي را بدهيد. آدرس تحليل و تدبير را بدهيد نه آدرس تجليل و تحميل خودشگفتي‌ها. آدرس داروهاي بيماران دردمند را بدهيد نه آدرس خودروهاي لوکس وارداتي با ارز مرجع دارو.

اين نماينده مجلس تاکيد کرد: آقاي رئيس‌جمهور آدرس کار و توليد و سرمايه ايران را بدهيد نه حذف معافيت‌هاي مالياتي صادرات را. آدرس اعتبارات شبکه آبياري زرينه رود و سيمينه رود و سد ساروق را بدهيد. آدرس دستگاه‌ها و تجهيزات پزشکي، درماني بيمارستان‌ها و درمانگاه‌هاي شاهين‌دژ را بدهيد. آدرس جاده‌هاي زندگي را بدهيد نه آدرس جاده‌هاي پرپيچ و خم مرگ را. بيگي تصريح کرد: جناب آقاي رئيس‌جمهور اگر آدرس دقيق نداريد مي‌خواهيد آدرس مظلوميت‌ها، عقب افتادگي‌ها، دردمندي‌‌ها و محروميت‌هاي مياندوآب، شاهين‌دژ، تکاب و ... را بدهيم. در مقابل استخراج طلا از معادن آيا محروميت از چهره تکاب و تخت سليمان زدوده شده است. آيا مي‌خواهيد آدرس ميليون‌ها جوان بيکار را بدهيم. آيا مي‌خواهيد آدرس ناهنجاري‌ها، طلاق‌ها، دردمندي‌ها و ناتواني توليدکننده‌ها را بدهيم يا آدرس زراندوزي فرصت‌طللبان را. وي خاطرنشان کرد: آيا مي‌خواهيد آدرس فاصله طبقاتي را بدهيم. تک تک نمايندگان مجلس از درد و رنج مظلومان ومستضعفان آدرس‌هايي دارند. آيا آدرس هزاران کارخانه تعطيل و نيمه تعطيل و تعاوني‌هاي بي‌رمق به دردتان مي‌خورد. آدرس هزاران هزار دستور،‌مکاتبه،‌مصوبه، طرح و لايحه بر جاي مانده را مي‌خواهيد. آدرس کارخانه قند 78 ساله مياندوآب که بازسازي نکرده‌ايد چه طور و يا آدرس مساجد،‌حسينيه‌ها و مجتمع‌هاي فرهنگي،‌هنري و ورزشي بدون بودجه را مي‌خواهيد. اين نماينده مجلس تاکيد کرد: آقاي احمدي‌نژاد کافي است سکوت محترمانه کنيد تا صداي ناله‌ها و دردها را بشنويد و آدرس‌ها را بيابيد من نمي‌خواهم سياه‌نمايي کنم اما آيا با اين همه درآمدهاي نفتي، گازي، ‌معدني، پتروشيمي، صنعتي و مالياتي آن ساخته شده است که مي‌توانستيم بسازيم. آيا از اين همه ظرفيت، درست استفاده شده است؟

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها