تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۶۲۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
همه موافقان و مخالفان یک بنر تبلیغاتی
اگر شهرداری با مسائل سیاسی هوشیارانه برخورد نکند، به منافع کشور لطمه وارد می‌شود. نباید شهرداری اجازه بدهد هر بیلبوردی با هر مضمونی ولو اینکه هزینه‌اش پرداخت شده باشد در سطح شهر نصب شود . . .

تدبیر24  : یک روز پس از گزارش رسانه‌ها در مورد نصب بیلبوردهایی با موضوع «صداقت آمریکایی» در بزرگراه‌های پایتخت، مسئولان مربوطه دیروز به طور جدی‌تر به این موضوع پرداخته و خواهان جمع‌آوری آنها شدند اما جالب است که برخی اصولگرایان در این میان یا موضع سکوت در پیش گرفته‌اند یا اینکه به انتقاد از منتقدان نصب این بیلبوردها می‌پردازند. یکی از مسئولان شهرداری البته وعده داده بود که این بیلبوردها جمع‌آوری خواهد شد اما ظاهرا عزمی جدی در پی این وعده نبوده است و کار به جایی کشیده شد که قرار است امروز در شورای شهر درباره نصب چنین بیلبوردهایی تصمیم‌گیری شود. از مجلس هم خبر می‌رسد که بیلبوردهایی با عنوان صداقت آمریکایی در جلسه امروز بررسی خواهد شد.

یک عضو شورای شهر تهران در این باره گفت: نصب بیلبوردها از طرف هر گروهی که انجام شده کار غیراصولی و ضد امنیت ملی است. غلامرضا انصاری ضمن تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تصمیمات در سیاست خارجی زیرنظر شورای عالی امنیت ملی و مستقیما زیرنظر مقام معظم رهبری اتخاذ می‌شود، افزود: در مسائل داخلی متاسفانه یکسری بی‌تدبیری‌ها و حرکت‌های حساب نشده انجام می‌شود. انصاری تاکید کرد: قطعا حرکت‌های اخیر دولت با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقام معظم رهبری انجام شده است. هر کسی یا هرجایی که این بیلبوردها را نصب کرده کاری ضد امنیت ملی انجام داده است و باید سازمان‌های مسئول مانند وزارت اطلاعات و خود شورای عالی امنیت ملی وارد شود و با دست اندرکاران این مساله برخورد شود. این عضو شورای شهر تهران ادامه‌ داد: نمایندگان مردم در شورای شهر تهران از شهرداری و مسئولان ذی‌ربط سوال خواهند کرد که چطور می‌شود در سطح شهر بدون مجوز چنین طرح گسترده‌ای اجرا شود و اگر مجوز داده شده، توسط چه کسی و چرا این مجوز صادر شده و نتیجه آن را به مردم اعلام خواهیم کرد.

محسن سرخو دیگر عضو اصلاح‌طلب شورای شهر با تاکید بر اینکه شهرداری باید با موضوعات سیاسی هوشیارانه برخورد کند، گفت: اگر شهرداری با مسائل سیاسی هوشیارانه برخورد نکند، به منافع کشور لطمه وارد می‌شود. نباید شهرداری اجازه بدهد هر بیلبوردی با هر مضمونی ولو اینکه هزینه‌اش پرداخت شده باشد در سطح شهر نصب شود به عنوان مثال درمورد بیلبوردهای «صداقت آمریکایی» باید حداقل در این راستا هماهنگی لازم با شورای عالی امنیت ملی و وزارت امور خارجه انجام می‌شد در غیر این صورت باید جلوی چنین حرکت‌های خودسرانه در شهر گرفته شود.

آنچه در بالا آمد نظرات دو عضو اصلاح‌طلب شورای شهر است اما دیدگاه اصولگرایان شورا در این مورد جالب توجه است چنانکه یا مانند پرویز سروری به دفاع از اقدام شهرداری می‌پردازند یا اینکه از وجود چنین بیلبوردهایی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. پرویز سروری معتقد است: برخی جریان‌های مرعوب غرب، فشارهایی را به شهرداری تهران برای جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی که با عنوان «صداقت آمریکایی» در سطح شهر نصب شده،‌ آغاز کرده‌اند. وی اقدام شهرداری در نصب ابن بیلبوردها را هوشیارانه و مقتدرانه ارزیابی کرد و گفت: این تابلوهای تبلیغاتی با مضامینی جالب به مذاکره‌کنندگان تاکید می‌کرد که میز مذاکره را مدیریت کنند و خوشحالی از مذاکره با آمریکا بدون توجه به گذشته و سابقه تاریک این کشور مقبول نیست و رفتارهای قبلی دولت آمریکا ما را مجاب می‌کند تا از روش‌هایی برای راستی‌آزمایی رفتار این کشور استفاده کنیم. سروری با بیان اینکه این تابلوهای تبلیغاتی موجی از رضایتمندی را در مردم ایجاد کرده است، افزود: حتی روز جمعه در نماز جمعه، مردم تقدیر‌های زیادی از نصب این تابلوهای تبلیغاتی داشتند.

قرار است بهارستان نشینان هم وارد گود شوند چنانکه یک عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بررسی موضوع نصب تابلوهایی با عنوان «صداقت آمریکایی» در سطح شهر تهران در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون خبر داد. محمدجواد کولیوند با اشاره به نصب تابلوهایی باعنوان «صداقت آمریکایی» در سطح شهر تهران، گفت: برخی می‌خواهند موضوع مذاکره با آمریکا را با توجه به اعلام نظر سنجی از مردم، مردمی جلوه دهند و افکار عمومی را نیز درگیر بحث مذاکره با آمریکا کنند. وی با بیان اینکه نظام ما نظامی ولایی است افزود: باید دید مقام معظم رهبری در خصوص بحث مذاکره با آمریکا چه نظری دارند و ایشان هستند که باید در نهایت درخصوص این موضوع اعلام نظر کنند اما عده‌ای می‌خواهند طوری جلوه دهند که مردم مستقیما درباره مذاکره با آمریکا و نحوه مذاکره تصمیم می‌گیرند. نماینده مردم کرج در مجلس همچنین از نهاد متولی دراین‌باره اظهار بی‌اطلاعی کرد و عنوان داشت: نصب اینگونه تابلوها وظیفه شهرداری است اما از اینکه دقیقا چه نهادی مسئول طراحی و ایده این موضوع است، اطلاعی ندارم. کولیوند در پایان اظهار کرد: کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در جلسه روز یکشنبه خود این موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ریش پروفسوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
3
2
اگه اینا نیتشون خدایی بود نفر مذاکره کننده ایرانی رو با ریش پروفسوری نمیزاشتن!
پاسخ ها
نرمال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
کجای اسلام گفته ریش پروفسوری مشکل داره؟عقده اییییی
ریش غیر پروفسوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
اب رو بریز اونجایی که میسوزه..... :»)))))
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
3
1
حداقل اینستکه نصب بیلبوردها همانقدرقابل نقداست که اعلام وانجام نظرسنجی ازسوی رییس جمهور.حرفهای شماوهمه چماق بدستان طیف اصلاحات زمانی تاثیرخواهدداشت که آن نظرسنجی راهم باهمین ادبیات موردحمله قرارمیدادیدوبه راهکارهای قانونی اشاره میکردید.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها