تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
در جلسه امروز شورای هماهنگی شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت مطرح شد:
تدبیر24 :سومین نشست شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت روز دوشنبه، 13 اردیبهشت ماه 95 با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
رییس شورای هماهنگی و نظارت شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در این جلسه با تسلیت شهادت امام موسی ابن جعفر (ع) و تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث، گفت: ایثار و فداکاری اصحاب خاص پیامبر اکرم (ص) از زمان مبعوث شدن ایشان به پیامبری، عامل پیروزی پیامبر و گسترش فرهنگ اسلام شد.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به سفر اخیر به لبنان و مشاهده فرهنگ ایثار و شهادت مردم لبنان به ویژه حزب الله، اظهار داشت: در این سفر درخشش حزب الله و قدرت آن کاملاً محسوس بود. حزب الله لبنان فقط متعلق به لبنان نیست و آبرو و مایه افتخار کشورهای اسلامی است. سید حسن نصرالله نیز در این دیدار بر نقش مهم ایران در مسائل منطقه و سوریه اشاره کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد با تأکید بر اینکه پیروزی و سعادت از آن ملت‌هایی است که فرهنگ ایثار و شهادت را کسب کرده‌اند، افزود: عشق و علاقه ملت لبنان و خانواده‌های ایثارگران این کشور به مقام معظم رهبری خاص و مثال زدنی است. فرهنگ ایثار، فداکاری، شهادت و مقاومت در لبنان عزت و افتخار را برای این کشور و ملت آن به ارمغان آورده است.
معاون رییس جمهوری با بیان اینکه ما باید بکوشیم فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در جامعه ماندگار شود، ادامه داد: تشکیل جلسات شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت، بررسی گزارش و عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای عضو در این شورا، برنامه ریزی برای نهادینه کردن این فرهنگ در کشور، جدیت در انجام امور، انجام کارهای ابداعی و نو در این زمینه می‌تواند ما را در این راه یاری کند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ابراز امیدواری کرد تشکیل جلسات این شورا، تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها، تصویب پیش نویس سند راهبردی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از نظرات اعضا بتواند در پربارتر شدن این جلسات و دومین نشست شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت که به زودی با حضور رییس محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود مثمر ثمر واقع شود.
در ادامه این نشست، حجت الاسلام فقیهی معاون دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به پیش‌نویس سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت در این جلسه اشاره کرد و گفت: این سند بزرگ‌ترین فصل الخطاب و نقشه راه برای دستگاه‌های اجرایی در حوزه فعالیت‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است که باید آماده و در جلسه دوم شورای عالی با حضور رییس جمهور محترم امضا و به تصویب برسد.
معاون دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در ادامه گفت: برگزاری جلسات شورای عالی، برگزاری جلسات شورای نظارت و هماهنگی، گردآوری گزارش دستگاه‌های عضو، تدوین و تصویب آیین نامه نحوه برگزاری شوراهای استانی، تدوین آیین نامه داخلی، راه اندازی شورای اطلاع رسانی فرهنگی، ایجاد شورای فرهنگ ایثار و شهادت در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها، برگزاری کارگروه‌های علمی و فرهنگی، برگزاری جلسات برنامه ریزی و پژوهش با محوریت اداره کل پژوهش، تدوین و انتشار قوانین فرهنگ ایثار و شهادت در نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی در این حوزه از جمله فعالیت‌های انجام شده در دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در سال 94 است.










بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها