تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۶۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
تدبیر24 :اخیرا یکی از هفته نامه های کثیر انتشار گزارشی را تحت عنوان "حمایت چهره های شاخص جریان روشنفکری دینی از ریاست لاریجانی" منتشر کرد که حواشی مختلفی را در پی داشت.
به گزارش سایت روزنو، این هفته نامه در گزارش خود تلویحا مدعی شده است که چهره های جریان روشنفکری دینی نزدیک به ملی مذهبی ها از ریاست لاریجانی در مجلس دهم حمایت کرده اند اما بعد از انتشار این مطلب برخی افرادیکه عکس آنها روی جلد درج شده این موضوع را رد کردند و عنوان داشته اند که چنین مطلبی را بیان نکرده اند و تنها برداشت شخصی این هفته نامه موجب شده است که چنین عنوانی را برای گزارش خود انتخاب کنند.
در همین زمینه اعظم طالقانی دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی در گفت وگو با کانال گروه رسانه ای امید گفت: در مصاحبه باهفته نامه مذکور تاکید کردم برای بحث ریاست مجلس آینده باید همدلی و وفاق صورت بگیرد نه جدال و گزینه های موجود می توانند با وفاق و همدلی در هیات رییسه مجلس حضور داشته باشند و هیچگاه از شخص خاصی اسم نبردم.
همچنین آنگونه که خبرنگار روزنو مطلع شده است ، محمد توسلی و هاشم صباغیان نیز با ارسال پیام های جداگانه ای به دست اندرکاران این نشریه گلایه خود را از انتشار این گزارش ابراز داشته اند و گفته اند که رعایت امانت صورت نگرفته است و ما از فرد خاصی برای ریاست مجلس حمایت نکرده ایم.

برچسب ها: تدبیر24 ، ریاست مجلس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها