تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
تدبیر24 : بر اساس اعلام رئیس پلیس راه استان قزوین در این سانحه که در کیلومتر 63 باند جنوبی آزادراه قزوین_ زنجان به وقوع پیوست، خودرو پژو پارس واژگون شد و محمدعلی حسین زاده منتخب مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در این حادثه جان خود را از دست داد و سه سرنشین دیگر این خودرو که از اعضای خانواده وی بودند، مصدوم و به بیمارستان تأمین اجتماعی شهر تاکستان منتقل شدند.

سرهنگ بهرام زینلی علت حادثه را بی توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد اما نزدیکان حسین زاده مرگ وی را مشکوک اعلام کرده اند.


به گزارش  تدبیر24 ،‌ محمدعلی حسین‌زاده متولد 1356 در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم و به عنوان کاندیدای مستقل از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر با 50980 رای به عنوان منتخب مردم برگزیده شد. وی همچنین عضو کمیسیون دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت بود.



حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر دراستان آذربایجان شرقی یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها