تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۶۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

تدبیر24 :


آنچه در این پست می بینید برگزیده ای است از اتفاقات روی داده در روزهای گذشته.

عکسهای خبری

روستای کوپاسیو،جنوب رومانی/مردم رومانی در طول هفته مقدس به زیارت از دست رفتگانشان می روند و با معطر کردن و روشن نمودن شمع سنتی قدیمی را به جا می آورند.

عکسهای خبری

فضانورد کلمبیایی در حال تست های آموزشی پروژه شبیه سازی شده به مریخ برای گسترش اطلاعات و محک زدن تکنولوژی ها جهت ماموریت های سفر به ماه و مریخ

عکسهای خبری

"ناکسویل" سگ آموزش دیده ای است که به نظامیان آسیب دیده از جنگ کمک می کند.

عکسهای خبری

در حدود 16 هزار عاج فیل و یک تن شاخ کرگدن در پارک ملی "نایروبی"-کنیا- انباشته و به آتش کشیده شد تا فراخوانی برای تلاش جهانی جهت مبارزه با شکار غیرقانونی فیل و کرگدن باشد.

عکسهای خبری

الکساندر بورینین-بازمانده چرنوبیل- به همراه همسر و نوه اش در حال بازدید از قبرستان "میتینو" در مسکو در سی امین سالگرد انفجار هسته ای در چرنوبیل

عکسهای خبری

دختر 12 ساله فلسطینی پس از آزادی از زندان اسراییلی ها در آغوش مادر/او به خاطر اقرار به برنامه ریزی در یک حمله با سلاح سرد توسط اسراییلیها زندانی شده بود.

عکسهای خبری

"اتاق باران" بخشی از آثار هنری اجراشده در موزه هنر لس آنجلس بوده است.

عکسهای خبری

هواپیمایی که با انرژی خورشیدی کار می کند بر فراز سانفرانسیسکو در 23آوریل دیده شد./این هواپیما با پرواز جهانی خود قرار است همگان را به استفاده از انرژی پاک دعوت نماید.

عکسهای خبری

"شیندا" گوریل ساکن باغ وحش پراگ-جمهوری چک- فرزند 5 روزه اش را در آغوش دارد.نکته جالب اینجاست که این زایمان غیرمنتظره بوده زیرا کارکنان نمی دانستند این گوریل 24 ساله باردار است!

عکسهای خبری

گله ای از گاوهای آنکولی در جنوب سودان که توسط دامپزشکان بدون مرز تحت مراقبت و واکسینه شدن قرار گرفته اند.

عکسهای خبری

دو پسر نوجوان که در منطقه ای آلوده به مواد پرتوزا نزدیک به محل وقوع حادثه چرنوبیل زندگی می کنند تحت فیزیوتراپی و برنامه سلامت و توانبخشی مرکز درمانی واقع در مینسک-بلاروس- قرار گرفته اند.

عکسهای خبری

باراک اوباما و آنجلا مرکل در جدیدترین سفر اوباما به آلمان مشغول تست عینک های جدید در ایستگاه تخصصی IFM در هانوفر-آلمان- هستند.

عکسهای خبری

شرکت کنندگان در امتحان استخدامی نیروی پلیس در هند/بسیاری از این شرکت کنندگان حتی توانایی خرید یک کفش را ندارند اما در انتظار نوبت خود برای انجام آزمون هستند.

عکسهای خبری

بازسازی جنگ های قرون وسطی در جمهوری چک که بزرگترین نبرد در اروپا محسوب می شود./بیش از 2 هزار نفر در این نبرد شرکت می کنند.

عکسهای خبری

نگاه خلبان به بالا در جنگنده آمریکایی F-22 که در حال سوختگیری در هوا توسط هواپیمای KC-135 است./پایگاه هوایی رومانی

عکسهای خبری

درگیری پلیس با معترضان به قانون کار در لیون فرانسه پس از چندین هفته هنوز هم ادامه دارد.

عکسهای خبری

مقابله اعتراضی حامیان و معترضان نامزد ریاست جمهوری آمریکا –دونالد ترامپ- در بریجپورت

عکسهای خبری

پوشیدن ماسک بردآون برای رژه ای به مناسبت 400 سال پس از مرگ ویلیام شکسپیر-نویسنده مشهور- در استرانفورد-انگلستان-

عکسهای خبری

شادی و هیجان در جشنواره موسیقی در سائوپائولو-برزیل- همراه با نور و آتش

عکسهای خبری

نماینگان باشگاههای لیورپول و اورتون به یاد قربانیان فاجعه هیلزبورو-حادثه ای که بر اثر تجمع انسانی در نیمه پایانی جام حذفی انگلستان اتفاق افتاد-تعداد 96 عدد شمع روشن کرده و رز قرمز نیز هدیه کردند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها