تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۶۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
تدبیر24 :فرزند ارشد آیت الله جوادی املی از مراجع تقلید در واکنش به فضاسازی برخی رسانه ها مبنی بر عدم پذیرش رئیس بانک ملی توسط این مرجع تقلید گفت: رسانه ها باید شان مرجعیت و افراد را حفظ و مراعات کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی  خاطرنشان کرد: تقریبا همیشه انواع مراکز علمی، حوزوی، دانشگاهی، دولتی و غیردولتی از آیت الله جوادی آملی وقت می خواهند.

وی ادامه داد: ایشان نیز بر اساس شرایط جسمانی خود و میزان نیازها و فرصت هایی که در اختیار دارند، وقت ملاقات می دهند و این به معنای آن نیست که کسی را راه نمی دهند.
جوادی آملی گفت: درب بیت مرجعیت برای همه نهادها و مراکز باز است، گاهی به دلیل اوضاع و احوال شخصی حضرت استاد از یک طرف و ضرورت های و نیازها از سوی دیگر، ملاقات هایی تنظیم می شود.
وی با اشاره به اینکه عدم انجام برخی ملاقات ها به معنای خاصی نیست، اظهار داشت: فردا پنجشنبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هفته آینده دکتر فرهادی وزیر علوم با آیت الله جوادی آملی دیدار می کنند و از نهادهای دولتی، غیردولتی، حوزوی و دانشگاهی همه می آیند ولی وقت ملاقات ها بسته به حال و شرایط استاد، فرصت های ایشان و نوع نیازها دارد.
وی با اشاره به فضاسازی برخی رسانه ها نیز گفت: رسانه ها باید شان مرجعیت و شان افراد را حفظ و بیشتر مراعات کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها