تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۶۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
تدبیر24 :عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری به خبرنگار آستان گفت: از ۲۲۱نماینده‌ای که به مجلس دهم راه پیدا کرده‌اند اکثریت آن‌ها به سمت اصلاح طلبی یا اصولگرایی معتدل گرایش دارند و در مجموع افراطیون و تندرو‌ها از ۲۰تا۲۵نفر بیشتر نیستند بنابراین باتوجه به اینکه در مجلس آینده تعداد تندرو‌ها قابل توجه نیستند بنابراین این تعداد کم قدرت ایجاد مانع بر سر راه تحقق اراده ملت و دولت را ندارند.

 این نماینده مجلس هشتم درباره نقش احمدی‌نژاد در مجلس دهم، گفت: به نظر من احمدی‌نژاد خیلی نتوانست در مجلس دهم موفقیتی کسب کند چراکه اصولگرایان خیلی ایشان را قبول نداشتند ضمن اینکه خود آقای احمدی‌نژاد هم تمایلی نداشت در چارچوب اصولگرایان کار کند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که احمدی‌نژاد به خوبی می‌دانست اصولگرایان جایگاهی در میان مردم ندارند بنابراین به دنبال این بود که با لیست خودش وارد انتخابات شود. البته شاید او چون می‌دانست وزن خودش و اصولگرایان در حدی نیست که بتواند در مجلس آینده اثرگذار باشد بنابراین دراین انتخابات خیلی منفعل شد و افرادی که قرار بود از دولت ایشان اعلام کاندیداتوری کنند، از تصمیم خود منصرف شدند.

داریوش قنبری در پایان صحبت‌هایش گفت: درباره رقابت عارف و لاریجانی برسر ریاست مجلس دهم، گفت: بنابراین باید دید این‌ها باهم رقابت خواهند کرد ضمن اینکه تردیدی نیست گرایش اصلاح طلبان در مجلس به سمت ریاست آقای عارف خواهد بود.

منبع:آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها