تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

تدبیر24 :با انتشار خبرهایی مبنی بر خروج دنیل کریگ از سری فیلم‌های «جیمز باند»، جیلین اندرسون gillian anderson هم برای جایگزینی او ابراز تمایل کرد.

به فهرست بازیگرانی که احتمال دارد در آینده نقش اصلی سری فیلم‌‌های «جیمز باند» را بازی کنند، یک نام افزوده شد. تنها نکتۀ عجیب این است که این بازیگر یک زن است و در صورت بازی در این نقش احتمالا نام کاراکتر اصلی داستان عوض می‌شود.

این بازیگر در توئیتر یک تصویر منتشر کرد، که او را در نمای آشنای پوسترهای «جیمز باند» نشان می‌دهد، اما با یک تفاوت؛ او جین باند است.


جیلین اندرسون و تلاش برای بازی در جیمز باند

جیلین اندرسون و تلاش برای بازی در جیمز باند

 

در حال حاضر جیمز باند به نام دنیل کریگ گره خورده است. این بازیگر در چهار فیلم اخیر از این سری فیلم‌ها نقش جیمز باند را بازی کرده است. البته او پس از بازی در آخرین فیلم از سری فیلم‌های مامور خیالی سرویس جاسوسی بریتانیا گفت که کارش با این فیلم‌ها به پایان رسیده است.

از این پس اگر درباره جیمز باند بعدی در اینترنت جستجو کنید، احتمالا دیدن نام جیلین اندرسون بازیگر زن سریال «هانیبال» به عنوان یکی از گزینه‌های ایفای این نقش شما را شگفت‌زده می‌کند.

کار ساخت بیست‌وپنجمین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند هنوز آغاز نشده است، و بنابراین تا انتشار اخبار بازیگر نقش اول فیلم باید به همین گمانه‌زنی‌ها ادامه داد. با در نظر گرفتن این که ساخت قسمت تازه شکارچیان روح با کاراکترهای زن اعتراض‌های زیادی برانگیخته بود، شاید غیرمحتمل‌ترین گزینه برای جایگزینی دنیل کریگ همین جیلین اندرسون باشد.
برچسب ها: تدبیر24 ، جیمز باند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها