تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۶۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
تدبیر24 :نزاع بین دو طایفه در کهنوج که از سال 93 شروع شده است ، روز گذشته منجر به قتل کارمند آموزش و پرورش در این شهرستان شد.
به گزارش آفتاب ،فرماندار کهنوج روز پنجشنبه درباره این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: مردی حدود 35 ساله به نام حمزه شهبازی کارمند آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس عصر دیروز (چهارشنبه) در خیابان شهید میثم کهنوج هدف گلوله سه راکب موتورسیکلت قرار گرفت.

سید محسن صمدانی افزود: قاتلان قبل از شلیک، خودرو شهبازی را که در خیابان شهید میثم کهنوج پارک شده بود، پنچر کردند.

وی گفت: زمانی که مقتول برای پنجرگیری خودرو اقدام می کند، راکب و سرنشینان موتورسیکلت اول به پا و بعد به سر وی شلیک می کنند.

فرماندار کهنوج بیان کرد: شهبازی از کارمندان خوب آموزش و پرورش شهرستان کهنوج بود که به دلیل درگیری طایفه ای و بروز یک قتل طی سال 93 در طایفه ای دیگر در شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان، تهدید به قتل شده بود.

وی گفت: مقتول به دلیل تهدید به قتل، کهنوج را به مقصد سایر استان ها ترک کرده بود، ولی سرانجام صلح و سازشی که به تازگی بین این دو طایفه برقرار شد، خیالش را برای حضور در کهنوج راحت کرده بود.

صمدانی افزود: با وجود این صلح و سازش، طایفه مقابل از تصمیم خود در مورد قتل شهبازی کوتاه نیامده بود.

به گفته وی، پلیس دقایقی بعد از بروز این حادثه قاتلان را شناسایی کرد و شب گذشته نیز شورای تامین شهرستان کهنوج به منظور تسریع در دستگیری قاتلان و جلوگیری از درگیری طایفه ای بعدی در فرمانداری تشکیل شد.

حمزه شهبازی سال ها به عنوان مسوول حراست آموزش و پرورش کهنوج انجام وظیفه می کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها