تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
تدبیر24 :نرم‌افزار اندرویدی «احکام ضیافت» شامل پرسش و پاسخ‌های فقهی در موضوع روزه با استفاده از نظر مراجع مشهور از سوی کانون گفت‌وگوی قرآنی تولید و در فضای مجازی عرضه شد.
آیین افطار روزه‌داران در حرم امام رضا (ع)

به گزارش ایسنا، نرم‌افزار اندرویدی «احکام ضیافت» از سوی کانون گفت‌وگوی قرآنی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تهیه و جهت استفاده علاقه‌مندان به صورت رایگان در سایت این کانون قرار داده شده است.
این نرم‌افزار شامل ۷۰ پرسش فقهی پر کاربرد و پر مخاطب در چهار موضوع اصلی روزه قضا، سفر در ماه رمضان، کفاره روزه و زکات فطره است.
از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به پاسخ هر سوال فقهی از منظر تمامی مراجع مشهور اشاره کرد و از این رو می‌تواند مورد استفاده مخاطبان بسیاری قرار گیرد و مرجع قابل استناد و اطمینان مناسبی برای مراجعه مخاطبان جهت دستیابی به پاسخ سوالات فقهی مربوطه باشد.
به نقل از ایکنا، علاقه‌مندان می‌توانند این نرم‌افزار را به صورت رایگان از طریق آدرس http://www.askquran.ir/showthread.php?t=۵۵۴۵۲ دریافت کنند
برچسب ها: تدبیر24 ، احکام روزه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها