تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۶۵۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
گفتگوی اختصاصی تدبیر24 با رئیس بنیادشهید
با تشکیل اولین جلسه هم اندیشی و نشست بین نمایندگان کمیسیونهای مجلس و ریاست بنیاد شهید دوره جدید و نوین تعامل مجلس شورای اسلامی و بنیاد کلید خورد

تدبیر24: عصر دیروز نشستی با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و معاون پارلمانی رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید برگزار شد. خبرنگار تدبیر24 درمصاحبه ای به تشریح آخرین موضوعات پیش آمده بین مجلس و بنیاد با حجت الاسلام و المسلمین شهیدی و حجت الاسلام و المسلمین فقیهی معاون پارلمانی بنیاد شهید پرداخت.

تدبیر24: ادامه همکاری ها در خصوص روند تحقیق و تفحص مجلس نسبت به بنیاد و تغییر مدیران چگونه است؟

شهیدی در پاسخ به این سوال بیان کرد، این تحقیق و تفحص مربوط به زمان ریاست قبلی بنیاد است ،ومن هم طبق وظیفه ای که داشتم به معاونتها سپردم کمال همکاری را با گروه تحقیق و تفحص داشته باشند. تحقیق و تفحص حق مجلس است . طبیعتا" نتیجه به بنده هم اعلام نمی شود و نهایتاً در مجلس مطرح خواهد شد و هرآنچه تشخیص دادند و مجلس رای داد ما پایبند به آن خواهیم بود چون مطیع قانون هستیم و از هر گونه تحقیق و تفحص استقبال می کنیم.

تدبیر24 : تغییرات مدیریتی چه تاثیری بر روند تحقیق و تفحص مجلس داشته است؟

نماینده ولی فقیه در ادامه به این سوال افزود؛ من خوشحال هستم از تحقیق و تفحصی که در حال انجام است حتما" می پرسید چرا؟

چون بمن کمک می کند تا مسائل بیناد را بیشتر بشناسم، بیشتر با فضا و معضلات و مشکلات آشنا شوم و اگر عیوبی باشد با مطرح کردن آنها در رفع آن همت بگمارم. این تحقیق بمن کمک می کند که بگویم در زمان من این اتفاقات نیافتاده و بیلانی در این زمینه ارائه خواهم داد.

همچنین حجت الاسلام فقیهی توضیح داد؛ دوره جدید و نوین تعامل مجلس شورای اسلامی و نهاد مقدس بنیاد شهید کلید خورد ،اولین جلسه هم اندیشی و نشست بین نمایندگان کمیسیونهای مجلس و ریاست محترم بنیاد و اعضای هیات مدیره بنیاد به بار نشست. این نشست متفاوت از رویکردها و روشهای قبل بودکه به یک فرصت بی بدیل برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری از حوزه مجلس تبدیل شد. مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون گذاری در کشور بستر این تعامل و هم افزایی را کلید زد و بنیاد شهید انقلاب اسلامی با خوش رویی تمام پذیرای این تعامل شد.

وی افزود، از طرفی خبر تشکیل شورای عالی مرکز دانش پژوهان نخبگان و ایثارگران بنیاد شهید و تشکلهای ایثارگران پس از این نشست به بار نشست و ریاست عالی شورای مرکزی دانش پژوهان نخبه بنیاد به ریاست حجت الاسلام شهیدی و با ترکیب هیات هفت نفره ویژه شکل گرفت .

معاون پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه توضیح داد؛ مجلس و بنیاد باور کردند که چنانچه در کنار هم و با درایت و تدبیر موضوعات مرتبط با جامعه ایثارگری را مورد مطالعهه قرار دهند به رفع موانع و دستاوردهای حداکثری در حوزه ایثارگری دست پیدا خواهند کرد. مجلس شورای اسلامی با داشتن 81 نفر فرزند شهید ،جانباز و آزاده امروزه برگ زرینی را در روابط با بنیاد شهید رقم زد و در این نشست نشان داد که نتنها با دولت در تقابل نیست بلکه در تعامل است و تعامل وسیعی را با دولت ازخود ظهور و بروز خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
2
2
Khoda ra shokr
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
0
0
بنياد شهيد متعلق به همه است و بايد با مجلس تعامل داشته باشد البته مجلس هم بايد از بنياد حمايت كند تا خدمت به ايثارگران خوب انجام شود .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها