تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
سنگربان تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است دروازه‌بانی در سیستمی که پپ گواردیولا در بایرن به اجرا درآورده خیلی راحت‌تر از سنگربانی در سیستمی است که یوپ هاینکس در این تیم به کار می‌‌گرفت.
به گزارش تدبیر24، پس از اینکه یوپ هاینکس فصل گذشته بایرن مونیخ را به سه‌گانه قهرمانی اروپا رساند از این تیم کنار رفت تا پپ گواردیولا هدایت باواریایی‌ها را بر عهده بگیرد. این مربی اسپانیایی که در مدت 4 سال مربیگری‌اش در بارسلونا 14 عنوان قهرمانی را با کاتالان‌ها به دست آورد علاقه خاصی به بازی تیکی‌تاکا و مالکیت هرچه بیشتر توپ در میدان مسابقه دارد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن در گفت‌وگو با نشریه «کیکر» آلمان اظهار داشت: زیر نظر گواردیولا به جای استفاده از توپ‌های ارسالی بلند سعی می‌کنیم مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم و از پاس‌های کوتاه بیشتری استفاده کنیم.
وی افزود: ما فصل گذشته اغلب روی توپ‌های ارسالی کار می‌کردیم جایی که مهاجمی همچون ماریو ماندزوکیچ برای استفاده از این پاس‌ها حضور داشت اما حالا داستان فرق کرده و من هم در کارهای تیم شرکت می‌کنم و می‌توانم با پاس‌های خود به بازیکنان تاثیرم را در بازی داشته باشم.
سنگربان 27 ساله سرخپوشان مونیخ در 10 بازی که در فصل جدید بوندس‌لیگا به میدان رفته است 6 گل دریافت کرده است. او همچینین در 3 بازی لیگ قهرمانان اروپا تنها یک گل دریافت کرده است.
بایرن مونیخ در فصل جدید همانند فصل گذشته عملکرد خوبی داشته و تا به اینجای کار در رقابت‌هایی که به میدان رفته نتیجه لازم را گرفته است. آنها در حال حاضر با 26 امتیاز بالاتر از تیم‌های دورتموند و بایرلورکوزن صدرنشین بوندس‌لیگا هستند و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 3 پیروزی متوالی کسب کرده‌اند.
اگر باواریایی‌ها موفق شوند از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنند اولین تیمی خواهند بود که پس از فصل 93-1992 که مسابقات جام باشگاه‌های اروپا به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تغییر پیدا کرد، به این مهم دست می‌یابند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها