تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۶۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
تدبیر24 :در حادثه دلخراش بامداد امروز که در کیلومتر 17 محور نی ریز _ سیرجان رخ داد ،شاهدان عینی شرح واقعه را بازگو کردند.
 
یکی از سربازان مصدوم و حادثه دیده در گفتگو با خبرنگار در حالی که صدایش بریده بریده بود درباره شرح حال خود اظهار داشت:کمرم و پاهایم به شدت درد می کند و بدنم کوبیده شده است.

جزییات بیشتر حادثه نی ریز از زبان شاهدان عینی+ تصاویر

وی در حالی که از درد پشت سرش  به سختی صحبت می کرد ادامه داد: من سرباز صفر _ پنج کرمان هستم و به همراه هم خدمتی های خود قصد رفتن به مرخصی پایان دوره را داشتیم.

سرباز  حادثه  دیده در پاسخ به این سوال خبرنگار که "چه چیزی را از این حادثه به یاد داری " افزود: در حالی که خواب بودم با صدای بلند یکی از سرنشینان که فریاد می زد "اتوبوس ترمز بریده" از خواب هراسان بیدار شدم و اتوبوس را در حالی دیدم که از مسیر خارج و با سرعت زیاد به ته دره حرکت می کرد.

یکی دیگر از سربازان حادثه دیده با تشریح این حادثه گفت:راننده بسیار بد رانندگی می کرد و در یکی از پیچ ها سبقت غیر مجاز داشت که منجر به تکان شدید اتوبوس و بیدار شدن همه سرنشینان شد.


جزییات بیشتر حادثه نی ریز از زبان شاهدان عینی+ تصاویر

سرعت بالای وی منجر به بریده شدن ترمز و از کنترل خارج شدن اتوبوس شد.

وی ادامه داد:هر دو شاگرد راننده در حالی که فریاد میزدنند ترمز " نداریم" به سمت عقب اتوبوس حرکت کردند و همه را به گفتن یا علی فرا خواندند.

بنا بر اظهارات این شاهد عینی در مقابل درب ورودی پادگان تعداد زیادی اتوبوس بین شهری وجود داشت که برای انتقال ما به شیراز هماهنگ شده بود.

وی افزود همه ما را پس از پرداخت هزینه سفر سوار اتوبوس کردند.
برچسب ها: تدبیر24 ، نی ریز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها