تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۶۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
تدبیر24: وزير اطلاعات از دستگيري ۵ تا ۶ نفر از افراد وابسته به گروه‌هاي تروريستي خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمين محمود علوي در حاشيه نشست هيات نمايندگان اتاق تهران در جمع خبرنگاران گفت: بعد از اطلاع‌رساني اخير ۵ تا ۶ نفر از افراد وابسته به گروه‌هاي تروريستي يكي پس از ديگري در شهرهاي مختلف كشور شناسايي و دستگير شدند. علوي افزود: در تخليه اطلاعاتي كه از اين افراد صورت گرفت يك سري از عوامل، سرپل‌ها و مرتبطان آنها را شناسايي كرديم و سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتي در موقعيت مناسب آنها را دستگير خواهند كرد و اجازه كوچك‌ترين آسيب به امنيت كشور و مردم را به آنها نخواهيم داد. او تصريح كرد: در ماه مبارك رمضان خداوند به سربازان گمنام امام زمان (عج) و خدمتگزاران مردم در عرصه امنيت توفيق داد مجموعه‌اي را كه برنامه گسترده‌اي براي انفجار و اقدامات ضد امنيتي داشت متلاشي كنند. وزير اطلاعات گفت: اين يكي از مواردي بود كه به مردم اطلاع‌رساني شد. قبل از آن گروه‌هاي تروريستي زيادي در مناسبت‌هاي مختلف در ايام محرم، صفر، فاطميه، نوروز و تقريباً هر زماني كه تجمع مردم مانند ۲۲ بهمن يا روز قدس مي‌خواست شكل گيرد جريان‌هاي تروريستي انگيزه پيدا مي‌كردند كه ضربه‌اي وارد كنند يا اقدامات تروريستي انجام دهند. او اضافه كرد: گروه‌هاي تروريستي حتي در شرايط عادي هم سعي مي‌كردند در مراكز جمعيتي مانند ايستگاه مترو، نمازجمعه و دانشگاه ضربه‌هايي وارد كنند كه به لطف خدا همه اينان شناسايي شدند و در رصد اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفتند و زير ضربه رفتند. علوي گفت: مواردي كه اخيراً اطلاع‌رساني شد يكي از مواردي بود كه بنا به دلايلي اطلاع‌رساني كرديم و الا قبل و بعد از آن خانه‌هايي كه در آنها ساخت بمب صورت مي‌گرفت امكاناتي كه فراهم كرده بودند و مواد پيش‌سازانفجاري را فراهم و در آنجا تركيب مي‌كردند يكي بعد از ديگري، شناسايي، كشف و ضبط شد و افراد دستگير شدند. او افزود: اين گروه‌ها عمدتا وابسته به داعش هستند. البته گروه‌هاي ديگري همه در مواردي بودند كه خيلي معدود بودند.

تلاش‌هاي مزبوحانه منافقين و عربستان

علوي با اشاره به تحرك اخير گروهك تروريستي منافقين در پاريس، اظهار كرد: گروهك تروريستي منافقين در عمل توان ندارد و آنچه باعث اجتماع آنها شده، نه توانمندي آنها بلكه استيصال دشمنان جمهوري اسلامي و استيصال كشوري مانند عربستان سعودي است كه به هر روشي دست زدند تا به جمهوري اسلامي آسيب برسانند، موفق نشدند از اين رو فكر كردند با به صحنه آوردن عوامل اجاره‌اي منافقين و مطرح كردن دوباره آنها مي‌توانند طرفي ببندند. در حالي كه از پيوستن ده‌ها نفر مرده، يك نفر زنده شكل نمي‌گيرد و از كنار هم قرار گرفتن صفرهاي فراوان حتي ميلياردها صفر باز هم، نتيجه صفر خواهد بود. او با بيان اينكه خدمتگزاران امنيت مردم مشرف به كارشان هستند، گفت: اين حركت‌هاي مزبوحانه براي روحيه دادن به گروهك ترويستي منافقين و حاميان آنها و دشمنان سرخورده منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران است كه دل خود را با اين چيزها خوش كنند. البته چيزي از اينها در نمي‌آيد. همانطور كه تاكنون چيزي درنيامده است.

وزارت‌اطلاعات مسئول‌مبارزه با مفاسد اقتصادي

وزير اطلاعات گفت: از آنجا كه مبارزه با موارد كلان مفاسد اقتصادي به عهده وزارت اطلاعات گذاشته شده هر مورد فسادي را كه ديديم با رياست‌جمهوري مطرح كرديم و رئيس‌جمهور دستور قاطع براي برخورد داد و به بنده ماموريت داد كه با وزير و رئيس دستگاه‌هاي مربوط صحبت كنم كه فرد متخلف بركنار شود كه در اين باره تاكنون مواردي از مديران كنار گذاشته شده‌اند. او در پاسخ به اين پرسش كه منتشر‌كنندگان فيش‌هاي حقوقي چه كساني هستند گفت: هنوز نمي‌توانم در اين باره نظر قطعي بدهم. كم و بيش اطلاعاتي داريم. اين اطلاعات را تكميل مي‌كنيم و روزي كه بتوانيم با شفافيت موضوع را بگوييم در درجه اول به مسئولان و مقامات عالي كشور منعكس مي‌كنيم. سپس با اتخاذ سياست و با راهبردهاي بالادستي به رسانه‌اي كردن آن اقدام مي‌كنيم. علوي افزود: آقاي پورمحمدي وزير دادگستري كه قبلاً رئيس سازمان بازرسي بودند گفت ۵ سال پيش همين حقوق‌ها را مطرح كرديم اما حساسيتي ايجاد نشد؛ ظاهراً آن وقت خيلي قبحي براي آن تصور نمي‌شده است

وزارت اطلاعات انگل‌ها و ويروس‌ها را شناسايي مي‌كند

وزير اطلاعات در نشست هيات نمايندگان اتاق تهران هم دولت يازدهم را يكي از فسادستيزترين دولت‌هاي پس از انقلاب اسلامي دانست و گفت: تلاش وزارت اطلاعات بر اين است كه جنبه ناسالم يك مشكل اقتصادي به يك معضل امنيتي تبديل نشود. وزير اطلاعات ادامه داد: اشكال اگر در اين دولت باشد بايد برطرف شود؛ اگر هم اشكال در دولت‌هاي قبل با هر گرايش سياسي باشد بايد برطرف شود. اين نگاه كه يك اشكال در يك دولتي كه مطلوب ماست ديده نشود، ولي يك اشكال كوچكي دستاويزي براي تسويه حساب سياسي باشد، درست نيست. علوي يادآور شد: وقتي رئيس‌جمهوري از چنين چيزي مطلع مي‌شود دستور مي‌دهد به معاون اول كه جلسه بگذارند و قرص و محكم برخورد مي‌كنند ولي برخي اسمش را مي‌گذارند بيانيه درماني؛ حالا اگر در زماني ديگر بود همين افراد اين را به عنوان قهرمان مبارزه با فساد تابلو مي‌كردند. وزير اطلاعات با تاكيد بر لزوم مقابله با برهم‌زنندگان سلامت اقتصادي گفت: در اين ميان انگل‌ها و ويروس‌هاي اندكي هستند كه اگر چيزي به آنها ندهيد، كار را پيش نمي‌برند و امضا نمي‌كنند كه اين يك فساد است، اما وزارت اطلاعات اين انگل‌ها را شناسايي و برخورد مي‌كند. وزير اطلاعات گفت: به بهانه امنيت اقتصادي، نبايد چشم بر روي موارد خلاف بپوشيم و به خاطر سلامت اقتصادي، نبايد امنيت اقتصادي را ناديده بگيريم چرا كه هر دو بال براي شكوفايي اقتصادي مهم هستند.

برچسب ها: تدبیر24 ، داعش ، ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها