تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
تدبیر24: دو مرد عیالوار در سرنوشت‌هایی عجیب برای گذراندن دوره خدمت سربازی راهی پادگان‌ها شده و در حال گذراندن خدمت سربازی هستند. این دو مرد جوان که یکی از آنها پدر 4 فرزند و دیگری پدر سه فرزند و پدر بزرگ یک نوه است اکنون در حال گذراندن دوره خدمت در نکا هستند.

این دو سرباز «حسن ذبیح‌نژاد» با 29 سال سن و 4 فرزند و نصرالله «نوعدوست» 31 ساله با 3 فرزند و یک نوه در فرماندهی پلیس نکا در حال خدمت سربازی هستند. سرهنگ «حسن فلاح» فرمانده پلیس نکا با بیان این مطلب گفت: خانه این سربازان کوی مهرگان این شهر است که تحولات بسیار عظیم و مفیدی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی در این شهرک انجام شد.

فرمانده پلیس نکا در ادامه خاطرنشان ساخت: این سربازان از سربازان زحمتکش این فرماندهی بوده و سرپرستی خانواده‌هایشان را بر عهده دارند و تنها در روزهایی که به مرخصی اعزام می‌شوند از طریق حرفه کفاشی و کارگری امرار معاش می‌کنند. سرهنگ فلاح ادامه داد: برای مساعدت به این سربازان هدایا و جوایزی در ایام و مناسبت‌های مختلف به خانواده‌های آنان اهدا و از آنان به طریق مختلف حمایت می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها