تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
سازمان دریایی و بنادر سنگاپور، اعلام کرد برخورد نفتکش 'دریم 2' وابسته به شرکت ملی نفتکش ایران و کشتی کانتینربر 'ام.اس.سی الکساندرا' وابسته به دومین شرکت بزرگ کانینربر جهان در سوئیس پنجشنبه شب اتفاق افتاد.
سازمان دریایی و بنادر سنگاپور و شرکت سوئیسی اعلام کردند براثر این برخورد تعدادی از کانتینرها در دریا و تعدادی نیز بر روی عرشه نفتکش ایرانی سقوط کردند.
مدیریت شرکت کانیتربر سوئیس نیز به نوشته روز جمعه تارنمای 'مالیزیا کینی' در بیانیه ای تصریح کرد در این برخورد به فردی آسیب نرسید و یا آلودگی ایجاد نشد، هر چند آسیب قابل توجهی به بدنه 'ام.اس.سی الکساندرا' وارد شده است.
در این حادثه 10 کانتینر خالی به دریا پرتاب شد و و چهار کانتینر نیز به روی عرشه نفتکش ایرانی سقوط کرد.
سازمان دریایی و بنادر سنگاپور نیز اعلام کرد به نفتکش 'دریم 2' ایران نیز آسیب هایی وارد شده است، اما هر دو کشتی در سنگاپور لنگر انداخته اند.
تنگه سنگاپور که این حادثه در آن اتفاق افتاد با 105 کیلومتر طول و 16 کیلومتر عرض بین تنگه مالاکا در غرب و دریای جنوبی چین در شرق، یکی از شلوغ ترین مسیرهای حمل و نقل تجاری جهان است.
منطقه جنوب شرق آسیا، گذرگاهی است که تقریبا نیمی از کل داد و ستدهای جهان و یک سوم از تجارت نفت جهان در آن انجام می شود.
برچسب ها: تدبیر۲۴ ، نفتکش ، سوئیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها