تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۶۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
زمانی که بحث انتخابات مطرح می شود، این حاشیه سازی ها اتفاق می افتد در حالی که باید افراد توانایی های خودشان را ارایه دهند و از تخریب و توهین به رقیب خودداری کنند. شش میلیون بیکار در کشور داریم
 تدبیر24:  نماينده همدان در مجلس شوراي  اسلامي با انتقاد از تشکیل اتاق فکر علیه دولت یازدهم گفت: آنچه در کشور اهمیت دارد، اتحاد و همدلی است.

امير خجسته در گفت و گو با خبرنگار آستان با اشاره به وجود رکود، تورم و بیکاری گفت: این همه مشکلات می طلبد که تمامی جناحها با هر سلیقه ای که هستند همدل باشند تا یک جبهه متحد برای حل مشکلات ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی کسانی که به نظام و انقلاب اعتقاد دارند، باید به فریاد مردم برسند، گفت: زمانی که بحث انتخابات مطرح می شود، این حاشیه سازی ها اتفاق می افتد در حالی که باید افراد توانایی های خودشان را ارایه دهند و از تخریب و توهین به رقیب خودداری کنند.

خجسته با تاکید بر اینکه دور شدن از همدلی و رفتن به سوی تفرقه و تخریب به زیان نظام تمام می شود، گفت: باید به جای تخریب همدیگر به سوی کار و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار و حل مشکلات داخلی وخارجی برویم.

وی با اشاره اینکه در حال حاضر شش میلیون جمعیت بیکار در کشور داریم ،گفت: چه کسی می تواند جوابگوی این همه بیکار در کشور باشد.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی کشور با اشاره به اینکه بیکاری به افراد بی سواد و کم سواد مختص نمی شود ،گفت: امروزه بیشتر بیکاران کشور از بین جوانانی هستند که مدارک دانشگاهی لیسانس و دکترا دارند. در این شرایط باید این جوانان را رها کنیم و به سروکله همدیگر بزنیم.

وی با اشاره به تلاشهایی که دشمنان نظام علیه کشورمان انجام می دهند، گفت: از یک سو صهیونیستها و از سوی دیگر آمریکا و عربستان و حامیان آنان علیه کشورمان اقدام می کنند و از سوی دیگر در داخل کشور برای همدیگر پرونده درست میکنیم و چوب لای چرخ اداره کشور می گذاریم.

خجسته با تاکید بر ینکه در کشور همه امکانات را داریم،گفت: منابع طبیعی، نیروی انسانی مستعد و جایگاه تثبیت شده در کشور داریم و با این شرایط می توانیم اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم اما به جای ایجاد هماهنگی بین گروهها، به فکر ایجاد چالش هستیم.

وی با تاکید بر اینکه می توانیم یک کشور اقتصادی قدرتمند باشیم ،گفت: همانطور که در جنگ توانستیم روی پای خودمان بایستیم و اکنون یک ابرقدرت نظامی در منطقه هستیم می توانیم اتحاد و همدلی داشته باشیم و یک ابرقدرت اقتصادی باشیم.

نماینده همدان با تاکید بر اینکه با همدیگر در داخل کشور جنگ نداریم، گفت: دشمنی ما با آمریکا و اسراییل و اعرابی مانند عربستان است و باید از این مسایل عبور کنیم.

وی خطاب به کسانی که علیه دولت اتاق فکر تشکیل داده اند،گفت: تشکیل اتاق فکر اشکالی ندارد اما باید در مسیر حل مشکلات مردم باشد.

خجسته با تاکید بر اینکه تشکیل اتاق فکر علیه دولت برای نظام و تمامی علاقمندان به انقلاب قابل قبول نیست ،گفت: به جای کارشکنی، طرح وایده بدهید و خودتان را با ارایه فکر درست به مردم عرضه کنید.

وی با اشاره به اینکه اتاق فکر می تواند مثبت باشد ،گفت: چه دلیلی دارد که عده ای جمع شوند تا بر سر اداره امور کشور اشکال تراشی کنند؟ بهتر است تمامی این موارد را کنار بگذارند و به فکر حل مشکلات کشور باشند.


منبع:آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها