تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۶۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره آخرین وضعیت پروانه نمایش و اکران فیلم های فروشنده و مادر قلب اتمی اظهار داشت: خودم فیلم فروشنده را دیدم.
  تدبیر24:  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارائه مجوزهای موقت فعالیت به هفته‌نامه یالثارات گفت: «از نظرما و هیات نظارت بر مطبوعات این نشریه لغو مجوز شده و ادامه انتشار آن غیر قانونی است.» علی جنتی در حاشیه چهارمین جشن ایثاردر جمع خبرنگاران افزود: هیات نظارت بر مطبوعات مجوز این نشریه را صادرکرده و بنا بر تخلفات پی درپی که داشته با توجه به مفاد قانون مطبوعات با اکثریت آرای اعضا، آن را لغو پروانه کرده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قانونی خواندن برگزاری کنسرت ها در سراسر کشورها گفت: با توجه به مزین بودن شهر مشهد به مرقد مطهر امام رضا (ع)، اجرای کنسرت‌ها در این شهر مخالفانی از جمله نماینده محترم ولی‌فقیه در خراسان رضوی را داشت که ما به نظر ایشان احترام گذاشته و با این که این کنسرت ها مشکل خاصی نداشت اما از ادامه اجرای آنها در این صرف نظر کردیم.
بولتن‌سازی علیه فیلم فروشنده
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره آخرین وضعیت پروانه نمایش و اکران فیلم های فروشنده و مادر قلب اتمی اظهار داشت: خودم فیلم فروشنده را دیدم. فکر نمی کنم برای اکران نیاز به اصلاحیه و تغییرات داشته باشد مگر در جزئیاتی که در موسیقی و تیتراژ این فیلم ممکن وجود داشته باشد. جنتی در پاسخ به این که موضع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال بولتن‌سازی های منفی علیه فیلم فروشنده چیست، گفت: به نظرم این دوستان اول باید فیلم را ببینند و بعد اظهارنظر کنند چطور می توانند براساس شنیده ها و بدون دیدن محتوای فیلم علیه آن مطلب بنویسند. جنتی همچنین درباره فیلم مادر قلب اتمی هم گفت: هنوز این فیلم را ندیده‌ام و نمی‌توانم اظهارنظری در این باره داشته باشم.
پیکرشهید رکن آبادی پس از شناسایی و تایید دفن شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره اظهارنظر دختر شهید رکن آبادی که از تخلیه برخی اعضای بدن این شهید مثل قلب، مغز و .. قبل از دفن سخن گفته بود، گفت: براساس انگشت نگاری و تایید آزمایش های DNA پیکر ایشان به ایران منتقل شد. وی اضافه کرد: همچنین قبل از انتقال پیکر شهید رکن آبادی خانواده شان نیز به عربستان اعزام شدند تا هویت ایشان را تایید کنند. به نظر می رسد مطلبی که دختر این شهید عنوان کرده به دلیل نوع مراسم دفنی که عربستانی ها برگزار می‌کنند و قبل از به خاکسپاری هر فردی امعا و احشای او را از بدن خارج می کنند باشد و احتمالا سعودی ها اول قصد داشتند آقای رکن آبادی را در همان عربستان به خاک بسپارند که این قضیه با فشار جمهوری اسلامی منتفی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها