تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۶۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
تدبیر24:مهران مدیری در برنامه "دورهمی" گفت: ما گاهی اوقات در برنامه "دوهمی" با اصناف مختلفی شوخی می‌کنیم ولی قصد ناراحتی هیچکس را نداریم و شوخی‌های ما را جدی نگیرید.

مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه «دورهمی» شب گذشته در این برنامه از تعدادی افراد و مشاغل عذرخواهی کرد.

وی بعد از پخش آیتم نمایشی، رو به دوربین و مخاطبان گفت: ما گاهی اوقات در برنامه «دورهمی» با پزشکان، معلمین، نیروی انتظامی، نویسنده، خواننده، بازیگر، کارگردان، ورزشکار و شاعر شوخی می‌کنیم.

کارگردان برنامه «دورهمی» با نام بردن از مریم حیدرزاده که الیکا عبدالرزاقی در بخش نمایشی با وی شوخی کرده بود گفت: ناراحت نشید چراکه هیچ عمد و قصدی نداریم. 

مدیری ادامه داد: شنیدم که حالا مثلا دو سه نفر ناراحت شده بودن ولی هدفمون چیز خاصی از این موضوع نیست و خیلی جدی نگیرید.

در برنامه هفته گذشته از سری برنامه‌های «دورهمی» مهران مدیری در بخش پلاتوهای خود با اشاره به موضوع تظاهر و ریا، داستان فرد ریاکار و نان به نرخ روزخوری را روایت کرد که برای استخدام به محلی مراجعه کرده و بر اساس جو موجود و تنها از روی ریاکاری و نان به نرخ‌روزخوری بدون هیچ ارتباطی با موضوع استخدام به دو تن (طلحه و زبیر) لعنت فرستاد.

همین موضوع باعث شد تا بیست نفر از نمایندگان فراکسیون اهل سنت مجلس در تذکر کتبی خواستار برخورد جدی با عوامل تولید و مجری برنامه «دورهمی» بدلیل آنچه اهانت به بزرگان اهل سنت می‌خواندند،‌شوند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها