تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۶۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما  به نقل از خبرگزاری فرانسه ،کاخ سفید اعلام کرد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در نیویورک در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با حیدر العبادی نخست وزیر عراق دیدار می کند.
بن رودس مشاور اوباما اعلام کرد دو طرف درباره مبارزه علیه گروه تکفیری صهیونیستی داعش و به ویژه کارهای مقدماتی در دست انجام به منظور آغاز حمله به موصل دومین شهر عراق و آخرین پایگاه مهم تکفیری ها در این کشور گفتگو خواهند کرد.
موصل ژوئن 2014 به دست تکفیری ها افتاد. بغداد و کشورهای عضو ( به اصطلاح ) ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا علیه داعش امیدوارند تا پایان امسال این شهر را آزاد کنند.
بن رودس در کنفرانسی تلفنی اعلام کرد دیدار دو طرف همچنین فرصتی برای بررسی « حمایت از ثبات اقتصادی و سیاسی عراق » خواهد بود.
رئیس جمهور آمریکا همچنین از این نشست سازمان ملل متحد در نیویورک که آخرین حضور او قبل از ترک کاخ سفید خواهد بود برای دیدار با محمد بوهاری رئیس جمهور نیجریه و خوان مانوئل سانتوس رئیس جمهور کلمبیا استفاده خواهد کرد.
اوباما عصر یکشنبه وارد نیویورک می شود و صبح سه شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی می کند و سپس ریاست نشستی را درباره بحران آوارگان به عهده خواهد داشت.
رئیس جمهور آمریکا از فرصت اقامت در نیویورک همچنین برای شرکت در چند نشست به منظور جمع آوری منابع مالی برای حزب دموکرات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر استفاده خواهد کرد.
برچسب ها: تدبیر۲۴ ، اوباما
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها