تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۶۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
  تدبیر24:  حیدر العبادی، نخست وزیر عراق قبل از  سفر به نیویورک برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم انتخابات آمریکا بر ادامه حمایت نظامی، هوایی آمریکا و نیز آموزش آنها و حضور مشاوران آن در عراق تاثیری نگذارد چون جنگ ما علیه داعش تنها جنگ عراق نیست بلکه داعش خطری جهانی است.
او افزود: امیدواریم حمایت بین‌المللی از عراق به ویژه در این مرحله کاهش نیابد چون عراقی‌ها جان خود را برای آزادی شهرهایشان فدا کردند و این به نفع جهان است که عراق در این جنگ پیروز شود.
العبادی ادامه داد، آزادسازی موصل ضربه کاری به تروریسم است و ما متعهد به این مساله هستیم و تلاش می‌کنیم تلفات خود را کاهش دهیم.
العبادی در ادامه به حضور نیروهای ترکیه در خاک عراق اشاره کرد و گفت: حضور این نیروها در موصل روابط دو کشور را مسموم می‌کند و عملیات موصل را به تاخیز می‌اندازد و در این روند مانع ایجاد می‌کند و ترکیه باید به کشور عراق احترام بگذارد و نیروهایش را از کشور خارج کند چون حضور آنها مورد استقبال ما نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها